"Gwiezdne Wojny" podbijają media
2015-12-21 13:08
Przeczytaj także: Twitter, Facebook i YouTube II 2015
Natomiast w przypadku dotarcia informacji dominowały media – Gazeta Wyborcza.pl (@gazeta_wyborcza), tvn24 (@tvn24) i TVP Info (@tvp_info). Duży zasięg uzyskali także Bartosz Węglarczyk (@bweglarczyk) oraz Tygodnik WPROST (@TygodnikWPROST).
fot. mat. prasowe
Rozkład w czasie tweetów na temat premiery filmu oraz ich dotarcie
Na Twitterze w analizowanym okresie ukazało się 2,3 tys. wpisów
fot. mat. prasowe
Profile na Twitterze o największym dotarciu informacji na temat premiery filmu oraz liczba tweetów
Największe dotarcie informacji odnośnie nowej części filmu odnotowała Gazeta Wyborcza
Wśród najpopularniejszych hashtagów, nawiązujących do filmu „Gwiezdne Wojny: Przebudzenie Mocy”, znalazły się także #forcefordaniel – akcja, dzięki której udało się spełnić marzenie umierającego na raka chłopca. Disney wyemitował przedpremierowo VII epizod sagi. Działanie wsparli m.in. aktorzy grający w filmie, m.in. Mark Hamill, John Boyega, Daisy Ridley, Warwick Davis i Peter Mayhew. W zestawieniu hashtagów pojawiły się także #kolej i #pkp, które nawiązywały do promocji filmu na pociągach w Japonii.
fot. mat. prasowe
Promocja filmu „Gwiezdne Wojny: Przebudzenie Mocy” w Japonii
Japonia nie przestaje zaskakiwać oryginalnymi pomysłami
![Ostatnie Pokolenie w mediach [© Freepik] Ostatnie Pokolenie w mediach](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/Ostatnie-Pokolenie/Ostatnie-Pokolenie-w-mediach-263724-150x100crop.jpg)
1 2
oprac. : Agata Fąs / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)