SARE wprowadza obsługę RSS
2006-02-17 12:54
Firma SARE udostępniła możliwość dystrybucji informacji poprzez kanał RSS. Obecnie każdy użytkownik systemu SARE może dostarczać newslettery, wykorzystując zarówno pocztę elektroniczną, jak i alternatywny sposób komunikacji przez Internet, jakim jest RSS. Nowa funkcjonalność daje możliwość dotarcia z komunikatem do większej grupy odbiorców oraz dopasowania sposobu dystrybucji informacji do preferencji subskrybentów.
Przeczytaj także: SARE bada pocztę po raz drugi
RSS to oparty na XML sposób dystrybucji informacji. Swą funkcjonalnością przypomina newslettery, z tym że wiadomości docierają do prenumeratora indywidualnie, natychmiast po ich publikacji.Wdrożone rozwiązanie komunikacyjne dostarcza wiadomości odbiorcy w równie precyzyjny sposób, co za pomocą poczty elektronicznej. Klienci korzystający z systemu SARE sami decydują, które mailingi chcą udostępnić w kanale RSS. Moduł raportujący pozwala na analizę skuteczności przeprowadzonych w ten sposób kampanii. Integracja tradycyjnych newsletterów z kanałem RSS zapewnia szersze grono odbiorców dla przekazywanych informacji. Każdy może wybrać preferowany przez siebie sposób subskrypcji: pocztę elektroniczną lub kanał RSS właśnie.
Obsługa RSS to kolejna nowa funkcjonalność w systemie SARE wprowadzona na przestrzeni ostatnich miesięcy. Wcześniej, w wyniku prac wyodrębnionego w strukturach firmy działu Nowych Technologii, użytkownikom udostępniono zaawansowany moduł zarządzania zwrotami, wprowadzono nowe funkcje w edytorze html, a także rozbudowano system statystyk.
Przeczytaj także:
Newsletter nr 1 komunikacji marketingowej?
oprac. : eGospodarka.pl