"Powinni tego zabronić"
2003-03-20 12:21
Od marca bieżącego roku, pod adresem mediamarkt.pl można oglądać nowy serwis sieci sklepów z elektroniką użytkową MediaMarkt, przygotowany przez agencję OS3 multimedia. Agencja ta została wyłoniona dzięki przetargowi, do którego MediaMarkt zaprosiło kilka czołowych agencji interaktywnych w kraju.
Przeczytaj także: Żywiec w Internecie
"Nowy serwis ma na celu dostarczenie podstawowych informacji o firmie, zainteresowanie internautów naszą ofertą i zachęcenie ich do odwiedzenia naszych sklepów. O naszym wyborze zdecydowało duże doświadczenie, imponujące portfolio i kreatywne propozycje zespołu OS3 multimedia. Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowych prac agencji nad serwisem. Planujemy nawiązanie stałej współpracy z firmą OS3" powiedziała Katarzyna Żebrowska odpowiedzialna za serwis internetowy MediaMarkt."Tworząc ten serwis chcieliśmy, aby zgodnie z założeniami sieci MediaMarkt, łączył on w sobie zarówno funkcję informacyjną, jak i rozrywkową, dlatego poza danymi dotyczącymi samych marketów, strona oferuje internautom e-kartki, wygaszacze ekranu oraz listy przebojów - najpopularniejsze płyty, gry, filmy DVD, a także propozycje najnowszego sprzętu dostępnego w MediaMarkt. Nie jest wykluczone, że w najbliższym czasie ta sekcja serwisu zostanie rozbudowana i już wkrótce internauci będą mieli możliwość odsłuchania fragmentów utworów z płyt dostępnych w marketach." – powiedział Tomasz Pruszczyński, dyrektor zarządzający OS3 multimedia.
Od strony graficznej serwis jest spójny ze wszystkimi innymi materiałami promocyjnymi firmy. Założeniem MediaMarkt jest zachowanie rozpoznawalnego i charakterystycznego wizerunku, co pociąga za sobą znaczne obostrzenia i standardy, które dotyczą również strony internetowej.
Przeczytaj także:
Netopis.pl - notatnik on-line
oprac. : Sylwester Kozak / e-biznes.pl