Rusza Cyberbonus dla sprzedawców
2003-04-01 10:51
Pod hasłem "Kierunek Laponia" rusza Cyberbonus 2003 - program motywacyjny adresowany do sprzedawców sprzętu komputerowego Fujitsu Siemens Computers. W tym roku opracowanie koncepcji oraz całość obsługi programu przejęła firma Webtel, do tej pory obsługująca Cyberbonusa od strony narzędzi interaktywnych.
Przeczytaj także: Nagroda w konkursie z podatkiem od firmy
Cyberbonus 2003 to wiele zmian, nowości, niespodzianek i kolejna fascynująca wyprawa. Tym razem najaktywniejsi uczestnicy programu wyruszą na podbój Laponii - krainy jednego z najstarszych narodów Europy, w którego języku nie istnieje słowo wojna, jest za to prawie 90 słów na określenie odmian śniegu. Zanim jednak Cybergracze będą mogli podziwiać unikalną przyrodę Laponii i niezwykłą kulturę Saamów, muszą zarejestrować się w serwisie internetowym programu pod adresem .Serwis jest podstawowym narzędziem Cyberbonusa, w którym gracze rejestrują sprzedaż, wybierają nagrody z przygotowanego dla nich katalogu oraz gromadzą lappy (wirtualne pieniądze) na bilet do Laponii. Serwis to także wygodna dla obu stron platforma komunikacji organizatorów z uczestnikami. Można tam znaleźć między innymi najświeższe informacje dotyczące firmy Fujitsu Siemens Computers i jej produktów, ciekawostki o Laponii oraz ilustrowany zdjęciami reportaż z wyprawy treckingowej w głąb Afryki, z której niedawno wrócili laureaci poprzedniej edycji programu.
Przez cały czas trwania programu, od 26 marca do 31 grudnia 2003 roku, uczestnicy będą mogli również brać udział w dodatkowych konkursach i promocjach oraz spotkaniach szkoleniowych i integracyjnych.
Cyberbonus działa od trzech lat. Jest programem innowacyjnym i nowatorskim, pierwszym i jedynym w Polsce programem lojalnościowym, skierowanym do sektora B2B, obsługiwanym całkowicie z poziomu internetu oraz zintegrowanych z nim narzędzi interaktywnych.
Przeczytaj także:
Sprzedaż otrzymanej nagrody przez firmę w podatku dochodowym
oprac. : Sylwester Kozak / e-biznes.pl