Najczęściej cytowane media IV 2018
2018-05-28 13:17
TV © rcfotostock - Fotolia.com
Przeczytaj także: Monitoring mediów: cytowania IV 2018
Największą uwagę dziennikarzy przykuł protest rodziców osób niepełnosprawnych. W mediach często powtarzały się tematy dotyczące przygotowań do wyborów samorządowych oraz echa katastrofy smoleńskiej.Prasa
W kwietniu 2018 roku najczęściej cytowanym tytułem prasowym była ponownie "Rzeczpospolita", która swoją pozycję zawdzięcza informacjom na temat najnowszego sondażu poparcia partii politycznych. Na miejscu drugim znalazł się "Fakt", a na miejscu trzecim bez zmian "Super Express".
Wśród najczęściej cytowanych tygodników kwietnia nowym liderem została "Gazeta Polska”. Stało się tak dzięki publikacji rozmowy z Jarosławem Kaczyńskim na temat raportu w sprawie katastrofy smoleńskiej. Na drugim miejscu "Wprost, a "Sieci Prawdy" spadły na miejsce trzecie.
Wśród najczęściej cytowanych miesięczników nowym liderem zostały „Perspektywy”, a „Forbes” spadł na miejsce drugie. Na trzecim miejscu bez zmian „Twój Styl”.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze media
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
Tygodniki
fot. mat. prasowe
Miesięczniki
Telewizja
Wśród stacji telewizyjnych w kwietniu 2018 zmiany na podium. Liderem została TVN, dzięki wypowiedzi Donalda Tuska na temat swojego powrotu do Polski. Kolejne miejsca na podium to TVN24 oraz Polsat News.
fot. mat. prasowe
Telewizja
Portale internetowe
W kwietniu na pierwszym miejscu najpopularniejszych portali internetowych zmiana na pozycji pierwszej, gdzie wskoczyła Wirtualna Polska. Kolejne miejsca zajęły Onet.pl i Wpolityce.pl.
fot. mat. prasowe
Portale internetowe
Media ekonomiczne
Wśród mediów ekonomicznych liderem kwietnia został podobnie jak przed miesiącem "Dziennik Gazeta Prawna. Na kolejnych miejscach uplasowały się także bez zmian „Puls Biznesu” oraz „Forbes”.
fot. mat. prasowe
Media ekonomiczne
Media regionalne
Wśród mediów regionalnych na pierwszym miejscu w kwietniu znalazło się Radio Plus. Radio Plus zawdzięcza swoją pozycję rozmowie z kardynałem Kazimierzem Nyczem. Drugie miejsce zajęło Radio Kraków, a trzecie Radio Gdańsk.
fot. mat. prasowe
Media regionalne
Badanie przeprowadzono na podstawie 26 118 przekazów z mediów (materiałów prasowych, programów radiowych, telewizyjnych i materiałów z portali internetowych) z okresu od 1 do 30 kwietnia 2018 r. Dziennikarze odnosili się do wiadomości z łamów innych mediów 27 662 razy (21 488 razy w portalach internetowych, 3 306 w prasie, 2 184 w telewizji i 684 w radio).
oprac. : eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)