Kolejny rok certyfikacji ISO sukcesem agencji Internet Plus z Poznania
2019-08-22 12:25
Norma ISO 9001:2015 © fot. mat. prasowe
Komunikat PR
Najważniejszym założeniem normy ISO 9001:2015 jest realizowanie wymagań klienta oraz dostarczanie mu odpowiedniej jakości usług. Sprostanie wymaganiom klientów i rynku wymaga od nas odpowiedniego nadzoru i kontroli nad procesami wewnątrz przedsiębiorstwa. Usługi związane z marketingiem elektronicznym, w tym pozycjonowaniem czy kampaniami reklamowymi, oraz szeroko rozumianą opieką w sieci, wymagają szczególnego podejścia i stałej ewaluacji oferty.Kolejny rok certyfikacji ISO sukcesem agencji Internet Plus z Poznania
– Dbałość o każdy element usługi nowoczesnego marketingu prowadzi do zaspokojenia wzrastających oczekiwań Klientów. Nasza praca zaczyna się od analizy potrzeb oraz możliwości, prowadzi przez optymalizację serwisów i stron naszych Klientów, aż do zapewnienia ich widoczności w sieci. Skupiamy na tym szczególną uwagę, dzięki czemu od lat udaje nam się uzyskiwać zadowalające rezultaty w zakresie zarówno pozycjonowania, jak i całości działań marketingowych w sieci, z czego jestem naprawdę zadowolony, zwłaszcza kiedy widzę pozytywne opinie Klientów na temat efektów naszej pracy – mówi Karol Pasterski, Quality Manager w firmie Internet Plus (marka HTTPS Sp. z o.o.) funkcjonującej zgodnie z metodyką przyjętą w ramach ISO 9001:2015.
Opinie Klientów fundamentem rozwoju Agencji Internet Plus
Amerykański naukowiec, a także jeden z pierwszych specjalistów od rozwoju menedżerskiego, William Edwards Deming, powiedział, że: “(...) jakość jest sposobem myślenia, sprawiającym, że nieustannie poszukuje się najlepszych możliwych rozwiązań (...)”.
fot. mat. prasowe
Norma ISO 9001:2015
We współczesnych realiach wolnorynkowej konkurencji i postępującej globalizacji można zażartować, że liczy się ilość, a na jakość się liczy. Właśnie skupienie na jakości jest w poznańskiej agencji najistotniejsze, tym bardziej w przypadku reklamy w sieci czy pozycjonowaniu. Takie podejście prezentuje norma ISO 9001:2015, którą dopasowano do współczesnych wymagań prowadzenia biznesu, a co za tym idzie – współpracy z Klientami z użyciem nowoczesnych, elektronicznych kanałów komunikacji, wymiany informacji i nowych form promocji marki. Interakcyjność oraz kontakt z Klientami jest fundamentem tego podejścia. Zapewnienie rozwoju marki przez wzrost widoczności w sieci wymaga odpowiednio skoordynowanych działań reklamowych, wizerunkowych i przede wszystkim pozycjonerskich.
Pozycjonowanie w Agencji Internet Plus oparte na normie ISO 9001:2015
Internet Plus od wielu lat przechodzi coroczną certyfikację Standard for Quality Management Systems w zakresie e-marketingu. Dzięki temu funkcjonuje według normy ISO 9001:2015. Najnowsza wersja różni się od poprzedniej (oznaczonej symbolem 9001:2008) ważnym wskazaniem pod kątem dbania o najwyższe standardy obsługi. Należy nie tylko szukać, ale również eliminować potencjalne problemy oraz zagrożenia czekające na Klientów. Skuteczne zarządzanie ryzykiem pozwala na zwiększenie efektywności i jednocześnie stwarza okazje do rozwoju – zarówno ogółu firmy, jak i partnerów biznesowych. Pozycjonowanie i reklama w sieci to specyficzna branża, w której pozytywne opinie są same w sobie rekomendacją. Internet Plus od wielu lat udowadnia, że tę usługę można świadczyć rzetelnie, a przede wszystkim przejrzyście dla Klienta.
– Kompleksowe podejście do usług marketingu elektronicznego w sieci traktujemy jako priorytet dla każdego, kto obdarza nas zaufaniem – zaznacza Bartosz Malinowski, Dyrektor IT – E-commerce spółki HTTPS z Poznania.
fot. mat. prasowe
Proklienckie podejście, przejrzystość zasad i normy
Agencja Internet Plus stawia na proklienckie podejście, przejrzystość zasad i normy
Praca w oparciu o reguły normy ISO 9001:2015 rozpoczyna się od pierwszego kontaktu z Klientem. W zasadzie jest to rozpoczęcie procesu doradzania. To kluczowy etap pomocy w doborze odpowiedniego rozwiązania, poprzedzony szczegółowym wywiadem. Kluczowe jest rozpoznanie i sprecyzowanie oczekiwań oraz określenie celów firmy, dla której realizowane mają być usługi marketingu w sieci. Takie działanie wpływa na wspólny sukces w przyszłości.
– W Internet Plus stwarzamy warunki do tego, aby Klienci mogli zapoznać się z rozwiązaniami nowoczesnego marketingu w sieci, które dają szansę na rozwój biznesu. Jakość od zawsze buduje pozycję marki – dodaje Bartosz Malinowski.
Dzięki partnerstwu i jasnym zasadom możliwa jest płynna współpraca. To z kolei pozwala budować lojalność i zadowolenie – zarówno Klientów, jak i współpracowników firmy. Jest to zgodne z mottem agencji, opartym na sentencji H. Forda mówiącej, iż: „Połączenie sił to początek, pozostanie razem to postęp, wspólna praca to sukces".
oprac. : Komunikat PR