Pierwsze były Czechy i Słowacja, ostatnia - Bułgaria. To nie koniec! Answear wchodzi na kolejne rynki
2021-10-27 16:17
Answear wchodzi na kolejne rynki © fot. mat. prasowe
Komunikat PR
Popularny sklep z modą online na początku działał tylko na rodzimym rynku - w Polsce. Po 10 latach podbija Europę Środkowo-Wschodnią i kieruje się na południe. Jak radzi sobie z ekspansją i jakie wyzwania czekają na Answear na nowych rynkach: w Grecji i Chorwacji?Answear debiutuje w Grecji
Zapowiadana od kilkunastu miesięcy dalsza ekspansja wreszcie nastąpiła! 30 sierpnia Answear wystartował w Grecji.
"Tuż po oficjalnym starcie strony Answear.gr zanotowaliśmy duże zainteresowanie greckich klientów, którzy coraz lepiej poruszają się w świecie zakupów online. Cieszymy się, że Answear otrzymał już pierwsze oznaki zaufania i uznania. Naszym największym dotychczasowym wyzwaniem było dostosowanie lokalnej strony internetowej nie tylko do specyfikacji firmy, ale także do potrzeb greckich konsumentów. Jest to oczywiście proces ciągły, każdego dnia staramy się coś udoskonalać i jesteśmy otwarci na uwagi naszych klientów. Jesteśmy przekonani, że w przyszłości Answear stanie się w Grecji nie tylko topowym sklepem online, ale także miejscem pełnym inspiracji." - komentuje Konstantina Tsira, Country Manager na rynek grecki.
Rynek grecki rozwija się bardzo dynamicznie pod względem e-commerce. Liczy ponad 11 mln mieszkańców, z czego prawie 80% korzysta z sieci. 6 na 10 internautów kupuje online, przede wszystkim odzież i obuwie, gry oraz urządzenia elektroniczne. Answear widzi w tym rynku duży potencjał, zwłaszcza, że konkurencja nie jest tak rozwinięta, jak na Zachodzie Europy. Na plus multibrandu przeważają także zwyczaje zakupowe Greków. Celują oni przede wszystkim w styl sportowo-casualowy, dlatego w różnorodnej ofercie Answear bez problemu znajdą zarówno bluzy męskie, jak i https://answear.com/k/on/obuwie/sneakersy-i-sportowe.
fot. mat. prasowe
Ekspansja Answear.com
Chorwacja – kolejny bałkański kraj na liście Answear
Miesiąc po otwarciu greckiej wersji sklepu, Answear zadebiutował w Chorwacji. To stosunkowo niewielki rynek – liczy lekko ponad 4 mln mieszkańców, jednak z ogromnym potencjałem e-commerce. Chorwaci uwielbiają zakupy online, kupują też coraz więcej i chętniej, a obiektem ich zainteresowania jest zwłaszcza branża modowa. Co więcej, chorwaccy internauci cenią programy lojalnościowe – Answear.com zamierza podbić ich serca swoim flagowym programem Answear Club umożliwiającym dokonanie kolejnych zakupów nawet 50% taniej. Sklep może przyciągnąć klientów także korzystnymi formami dostaw, dopracowanymi opisami produktów oraz jakościową obsługą klienta.
„Naszym kluczem do sukcesu jest jasna strategia oraz fakt, że oferujemy coś więcej niż tylko ubrania. Nasi klienci mogą tu znaleźć prawdziwą inspirację i pozytywne treści, które pomogą im radzić sobie z codziennymi wyzwaniami.” – mówi Sandra Gasparic Country Manager na rynek chorwacki.
fot. mat. prasowe
Answear debiutuje w Grecji
***
Answear.com to pierwszy polski internetowy sklep multibrandowy oferujący szeroki wybór ubrań, butów i dodatków ponad 400 światowych marek. W ofercie można znaleźć wyselekcjonowane kolekcje damskie, męskie i dziecięce m.in. marek premium, sportowych czy denimowych. Aktualnie Answear.com działa na 9 rynkach, a w planach ma start w kolejnych. Od początku swojej działalności w 2011 r. zdobył ponad 50 nagród i wyróżnień, zyskał także uznanie tysięcy klientów, którym dostarcza nieustannych modowych inspiracji, współpracując z trendsetterami i ekspertami z branży mody. Marka opiera się na własnym centrum logistycznym, które pozwala na zoptymalizowanie kosztów i usprawnienie logistyki, co finalnie wpływa na doskonałą cenę i atrakcyjne promocje. Wszystkie produkty wchodzące w skład zamówienia są wysyłane w jednej paczce – w trosce o środowisko i dla wygody klientów. W swej działalności Answear stawia na szybką dostawę (nawet tego samego dnia w wybranych miastach Polski) i jakość obsługi. Swoim stałym klientom dedykuje program lojalnościowy Answear Club, który pozwala na robienie zakupów w jeszcze atrakcyjniejszych cenach.
oprac. : Komunikat PR
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)