eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościKomunikaty firmPierwsze były Czechy i Słowacja, ostatnia - Bułgaria. To nie koniec! Answear wchodzi na kolejne rynki

Pierwsze były Czechy i Słowacja, ostatnia - Bułgaria. To nie koniec! Answear wchodzi na kolejne rynki

2021-10-27 16:17

Pierwsze były Czechy i Słowacja, ostatnia - Bułgaria. To nie koniec! Answear wchodzi na kolejne rynki

Answear wchodzi na kolejne rynki © fot. mat. prasowe

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (3)

Komunikat PR

Popularny sklep z modą online na początku działał tylko na rodzimym rynku - w Polsce. Po 10 latach podbija Europę Środkowo-Wschodnią i kieruje się na południe. Jak radzi sobie z ekspansją i jakie wyzwania czekają na Answear na nowych rynkach: w Grecji i Chorwacji?
Internetowy sklep istnieje już 10 lat – w tym czasie zdążył podbić serca zarówno Polaków, jak i innych mieszkańców Europy Środkowo-Wschodniej. Ekspansja Answear.com rozpoczęła się w 2014 r., a jego celem stały się Czechy i Słowacja. Po pierwszym sukcesach nadszedł czas na kolejne kraje: Ukrainę, Rumunię, Węgry i otwartą w 2018 r. Bułgarię. Answear nie ukrywa, że celuje przede wszystkim w region CEE oraz południowe zakątki Europy. Pomóc w dalszej ekspansji ma przede wszystkim świetnie opracowana logistyka oraz atrakcyjna, stale poszerzana oferta produktowa, która sprosta oczekiwaniom milionów internautów.

Answear debiutuje w Grecji


Zapowiadana od kilkunastu miesięcy dalsza ekspansja wreszcie nastąpiła! 30 sierpnia Answear wystartował w Grecji.

"Tuż po oficjalnym starcie strony Answear.gr zanotowaliśmy duże zainteresowanie greckich klientów, którzy coraz lepiej poruszają się w świecie zakupów online. Cieszymy się, że Answear otrzymał już pierwsze oznaki zaufania i uznania. Naszym największym dotychczasowym wyzwaniem było dostosowanie lokalnej strony internetowej nie tylko do specyfikacji firmy, ale także do potrzeb greckich konsumentów. Jest to oczywiście proces ciągły, każdego dnia staramy się coś udoskonalać i jesteśmy otwarci na uwagi naszych klientów. Jesteśmy przekonani, że w przyszłości Answear stanie się w Grecji nie tylko topowym sklepem online, ale także miejscem pełnym inspiracji." - komentuje Konstantina Tsira, Country Manager na rynek grecki.

Rynek grecki rozwija się bardzo dynamicznie pod względem e-commerce. Liczy ponad 11 mln mieszkańców, z czego prawie 80% korzysta z sieci. 6 na 10 internautów kupuje online, przede wszystkim odzież i obuwie, gry oraz urządzenia elektroniczne. Answear widzi w tym rynku duży potencjał, zwłaszcza, że konkurencja nie jest tak rozwinięta, jak na Zachodzie Europy. Na plus multibrandu przeważają także zwyczaje zakupowe Greków. Celują oni przede wszystkim w styl sportowo-casualowy, dlatego w różnorodnej ofercie Answear bez problemu znajdą zarówno bluzy męskie, jak i https://answear.com/k/on/obuwie/sneakersy-i-sportowe.

fot. mat. prasowe

Ekspansja Answear.com

Ekspansja Answear.com rozpoczęła się w 2014 r., a jego celem stały się Czechy i Słowacja. Po pierwszym sukcesach nadszedł czas na kolejne kraje: Ukrainę, Rumunię, Węgry i otwartą w 2018 r. Bułgarię.


Chorwacja – kolejny bałkański kraj na liście Answear


Miesiąc po otwarciu greckiej wersji sklepu, Answear zadebiutował w Chorwacji. To stosunkowo niewielki rynek – liczy lekko ponad 4 mln mieszkańców, jednak z ogromnym potencjałem e-commerce. Chorwaci uwielbiają zakupy online, kupują też coraz więcej i chętniej, a obiektem ich zainteresowania jest zwłaszcza branża modowa. Co więcej, chorwaccy internauci cenią programy lojalnościowe – Answear.com zamierza podbić ich serca swoim flagowym programem Answear Club umożliwiającym dokonanie kolejnych zakupów nawet 50% taniej. Sklep może przyciągnąć klientów także korzystnymi formami dostaw, dopracowanymi opisami produktów oraz jakościową obsługą klienta.

„Naszym kluczem do sukcesu jest jasna strategia oraz fakt, że oferujemy coś więcej niż tylko ubrania. Nasi klienci mogą tu znaleźć prawdziwą inspirację i pozytywne treści, które pomogą im radzić sobie z codziennymi wyzwaniami.” – mówi Sandra Gasparic Country Manager na rynek chorwacki.

fot. mat. prasowe

Answear debiutuje w Grecji

Rynek grecki rozwija się bardzo dynamicznie pod względem e-commerce. Liczy ponad 11 mln mieszkańców, z czego prawie 80% korzysta z sieci. 6 na 10 internautów kupuje online, przede wszystkim odzież i obuwie, gry oraz urządzenia elektroniczne. Answear widzi w tym rynku duży potencjał, zwłaszcza, że konkurencja nie jest tak rozwinięta, jak na Zachodzie Europy.



***
Answear.com to pierwszy polski internetowy sklep multibrandowy oferujący szeroki wybór ubrań, butów i dodatków ponad 400 światowych marek. W ofercie można znaleźć wyselekcjonowane kolekcje damskie, męskie i dziecięce m.in. marek premium, sportowych czy denimowych. Aktualnie Answear.com działa na 9 rynkach, a w planach ma start w kolejnych. Od początku swojej działalności w 2011 r. zdobył ponad 50 nagród i wyróżnień, zyskał także uznanie tysięcy klientów, którym dostarcza nieustannych modowych inspiracji, współpracując z trendsetterami i ekspertami z branży mody. Marka opiera się na własnym centrum logistycznym, które pozwala na zoptymalizowanie kosztów i usprawnienie logistyki, co finalnie wpływa na doskonałą cenę i atrakcyjne promocje. Wszystkie produkty wchodzące w skład zamówienia są wysyłane w jednej paczce – w trosce o środowisko i dla wygody klientów. W swej działalności Answear stawia na szybką dostawę (nawet tego samego dnia w wybranych miastach Polski) i jakość obsługi. Swoim stałym klientom dedykuje program lojalnościowy Answear Club, który pozwala na robienie zakupów w jeszcze atrakcyjniejszych cenach.

oprac. : Komunikat PR

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: