BizOn media: reklama tylko dla biznesu
2006-09-19 13:32
© fot. mat. prasowe
BizOn media jest nowym domem sprzedaży mediów, specjalizującym się w dotarciu do grupy celowej "biznes". Początkowo nowy podmiot będzie działał w obszarach reklamy internetowej, ambientowej oraz prasowej. Dyrektorem zarządzającym nowego podmiotu został Rafał Szychowski.
Przeczytaj także: ARBOmedia lepsza od WP i Onetu
– Marka BizOn to akronim wyrazów „biznes” i „online”. Nazwa odzwierciedla specjalizację firmy: nastawiamy się na stricte biznesową grupę docelową. Będziemy działać głównie w obszarze mediów internetowych, jednak komunikację online chcemy uzupełniać docierając do użytkowników biznesowych poprzez inne media – obecnie prasę i ambient – mówi Rafał Szychowski – Najważniejszy jest dla nas użytkownik: osoba wykształcona, dobrze zarabiająca, w wieku 25-49 lat, piastująca wysokie stanowisko, bądź prowadząca działalność gospodarczą. Koncentracja na efektywnych metodach dotarcia do tej grupy odbiorców stanowić będzie unikatową siłę BizOn media na rynku reklamowym.BizOn media to także pierwsza w Polsce tematyczna sieć reklamy internetowej. Obecnie portale i sieci reklamowe oferują produkty skierowane do wszystkich grup celowych. Dotychczas brakowało podmiotu specjalizującego się w jednej kategorii tematycznej.
Sieć stawia na witryny biznesowe o silnej marce. Obecnie oferuje trzydzieści serwisów. Wśród nich znajdują się tak znane tytuły jak: Gazetaprawna.pl, Newsweek.pl, Mediarun.pl, Parkiet.com, Podatki.pl, TVbiznes.pl, twoja-firma.pl, eGospodarka.pl, abc.com.pl, NowoczesnaFirma.pl Biznesnet.pl, Eurobankier.pl i inne. Sieć dociera do ponad 2,4 mln unikalnych użytkowników, co już w momencie startu stawia ją w czołówce internetowych podmiotów oferujących powierzchnię biznesową.
Sieć ułatwi realizację kampanii kierowanych do biznesowych grup celowych. Poza standardowymi formami reklamowymi, oferowanymi w modelach CPM, BizON będzie koncentrował się na nowoczesnych metodach komunikacji z wykorzystaniem akcji specjalnych, takich jak: sponsoringi, konkursy, otwieranie treści płatnych, reklama video, reklama w RSS, podcasting i inne. Ze względu na premiowy charakter oferty, nie będą dostępne modele sprzedaży w oparciu o CPC, CPA i kampanie zasięgowe.
Przeczytaj także:
ARBOmedia przejmuje Q-NET
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl