eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTechnologieInternetGoogle koncentruje się na internecie

Google koncentruje się na internecie

2006-09-29 00:04

Google niechętnie podchodzi do inwestowania w nowe przedsięwzięcia. Woli skupić się nad utrzymaniem swojej pozycji lidera wśród internetowych wyszukiwarek.

Przeczytaj także: Yahoo! wprowadza zmiany na stronie

Jak twierdzi Tim Armstrong, jeden z przedstawicieli firmy, Google widzi się raczej w roli internetowego operatora, nie zaś twórcy oryginalnych tekstów, filmów lub grafiki. Za cel firma stawia sobie pomoc internautom w poruszaniu się po sieci.

Z kolei konkurencyjny koncern Yahoo wykazuje większe zainteresowanie własną twórczością. Jak niejednokrotnie zapewniali właściciele witryny, nie zamierzają oni wprawdzie odnawiać internetowej telewizji - mają jednak ambicje stać się nowym miejscem interaktywnych spotkań i rozrywki w sieci.

Niedawno Yahoo ostrzegło przed finansowym i jakościowym upadkiem internetowej reklamy. Wiele spośród dwustu największych przedsiębiorstw wciąż zwiększa nakłady na reklamę w sieci, często obniżając jej poziom. W odpowiedzi prezes AOL Media Networks stwierdził, iż nie zauważył żadnego spadku w tym sektorze rynku.

Z raportu firmy eMarketer wynika, że wydatki na internetową promocję wzrosną w tym roku o prawie 27 proc. do poziomu 16 miliardów dolarów, mimo przewidywanych wcześniej 30 proc.
Przeczytaj także: Program Print Ads od Google Program Print Ads od Google

oprac. : Mediarun.pl Mediarun.pl

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: