BLIX AWARDS 2022: Lidl i Carrefour z najlepszą ofertą zdrowej żywności
2022-11-23 12:37
Statuetki Zdrowa Żywność © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Te sieci handlowe mają najlepszą ofertę ze zdrową żywnością
W ramach III edycji programu „BLIX AWARDS – Wybór Konsumentów”, organizatorzy zebrali i przeanalizowali opinie blisko 120 tys. Polaków. Jak zaznacza Marcin Lenkiewicz, jeden z członków kapituły, cały zespół mocno koncentrował się na tym, aby z ogromniej liczby głosów wyłonić faktyczną opinię polskiego konsumenta na temat jakości ofert produktów bio, eco i organic. I tak w grupie dyskontów laureatem została sieć Lidl Polska.Od lat edukujemy naszych klientów w zakresie świadomego odżywiania. Dbamy o to, by w naszych sklepach mieli oni dostęp do zdrowej żywności. Stale rozszerzamy ofertę produktów z kategorii bio, promujemy je także podczas specjalnych tygodni tematycznych. W Lidl Polska produkty bio są dostępne w niemal każdej grupie towarowej. Możemy wymienić m.in. pieczywo, oliwy, makarony, owoce i warzywa, jogurty, śmietany, dżemy, jaja i wiele innych. Dziękujemy klientom za zaufanie – komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR z Lidl Polska.
W segmencie supermarketów wygrała sieć Carrefour Market. Wśród hipermarketów zwyciężył Carrefour Hipermarket, a w grupie convenience – Carrefour Express.
Niezwykle cieszą nas trzy nagrody, jakie otrzymaliśmy w kategorii „ZDROWA ŻYWNOŚĆ – OFERTA ROKU”. Jest to dla nas tym cenniejsze wyróżnienie, że demokratyzacja żywności ekologicznej stanowi jeden z filarów strategii transformacji żywieniowej realizowanej przez sieć Carrefour na całym świecie. Obserwujemy duże zainteresowanie klientów produktami bio, dlatego planujemy nadal konsekwentnie inwestować w naszą ofertę w tym obszarze. Zależy nam na tym, aby zdrowa żywność, pochodząca z ekologicznej produkcji, a także artykuły bio do pielęgnacji ciała były łatwo dostępne i przystępne cenowo dla konsumentów z całej Polski – podkreśla Piotr Lubiewa-Wieleżyński, Dyrektor Działu Rozwoju Formatów i Konceptów Handlowych Carrefour Polska.
fot. mat. prasowe
Statuetki Zdrowa Żywność
Oprócz głównych nagród organizatorzy zdecydowali o przyznaniu specjalnego wyróżnienia w grupie supermarketów. Otrzymała je sieć Intermarché za rozbudowaną ofertę zdrowej żywności i mocno zauważalne na rynku promowanie zdrowego stylu życia. Jak wyjaśnia Tomasz Jabłoński, przewodniczący kapituły, docenione zostało eksponowanie w gazetkach produktów z kategorii bio oraz eko. Ponadto zauważono, że dużą popularnością wśród konsumentów cieszy się sekcja „Od rolnika do koszyka”.
To wyróżnienie jest dla nas ogromnym uznaniem, za które serdecznie dziękujemy. Pokazuje, że obrana przez nas kilka lat temu strategia, wyrażona hasłem „Świeżo, tanio, z optymizmem”, przynosi efekty i jest doceniana przez klientów. Ich zadowolenie to nasz wspólny sukces, na który składa się praca zarówno właścicieli, pracowników supermarketów, jak i centralnych struktur. Zdrowa żywność oznacza dla nas przede wszystkim produkty świeże i lokalne, które poprzez budowanie partnerskich relacji z dostawcami, są szeroko dostępne dla konsumentów i dzięki swoim atrakcyjnym cenom chętnie przez nich wybierane. Przez ostatnie lata w rozwoju Intermarché konsekwentnie stawiamy na remodeling naszych sklepów. W związku z tym, na terenie supermarketów powstaje strefa ryneczku, zapewniająca najlepszej jakości produkty ze sprawdzonych, lokalnych źródeł – zwraca uwagę Mirosław Powaga, Media Manager z Intermarché.
oprac. : eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)