Reklama radiowa IX 2006
2006-10-29 00:21
Z danych firmy Expert Monitor wynika, że niemal wszystkie ogólnopolskie stacje radiowe odnotowały większe wpływy z reklam niż rok temu.
Przeczytaj także: Reklama radiowa 2007
Jedynie w Radiu BIS przychody reklamowe spadły - z 0,86 mln zł (styczeń-wrzesień 2005) do 0,52 mln zł w analogicznym okresie bieżącego roku.Najlepsze wyniki osiągnął RMF FM, który zarobił w omawianym okresie ok. 267 mln zł (rok temu - 249,1 mln zł). Radio Zet zanotowało wzrost z z 208,9 mln zł do 231,6 mln zł, Program III PR z 33,5 do 37,9 mln zł, natomiast Program I - z 31,9 do 32,9 mln zł.
Liderem zysków reklamowych wśród stacji o zasięgu ponadregionalnym jest Radio Wawa z wynikiem 14,1 mln zł. Na dalszych pozycjach plasują się: Radiostacja (7,6 mln zł), Tok FM (5,2 mln zł) oraz RMF Classic (1,8 mln zł).
Przeczytaj także:
Reklama radiowa IX 2007
oprac. : Mediarun.pl
Więcej na ten temat:
reklama w radio, stacje radiowe, reklama radiowa, wydatki na reklamę, rynek reklamy, przychody z reklamy