eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTechnologieInternetPrasowy sukces Google?

Prasowy sukces Google?

2007-01-02 00:04

Efekty pomysłu Google na sprzedaż miejsca reklamowego w prasie codziennej znacznie przekroczyły oczekiwania koncernu. System, który firma testuje od listopada, umożliwia reklamodawcom zamawianie reklam w dziennikach prasowych. Wyniki wstępnych prób, w których udział wzięło stu reklamodawców oraz 66 dzienników, trzykrotnie przewyższyły zakładaną wielkość sprzedaży reklam.

Przeczytaj także: Reklama prasowa przez Google

W obliczu sukcesu, na początku przyszłego roku internetowy gigant zamierza ruszyć z pilotażowym programem sprzedaży reklam prasowych. Po zakończeniu testów pod koniec stycznia Google chce, z pomocą uczestniczących w nich gazet, usprawnić program, a następnie podjąć decyzję o dalszym jego rozwoju.

Wśród tytułów prasowych współpracujących z Google, znajdują się tytuły koncernów Gannett, Tribune Company, The New York Times Company, The Washington Post Company, Hearst oraz Journal Register Co.

Jeśli program się sprawdzi, będzie to pierwszy poważny sukces Google w mediach tradycyjnych. Próby związane ze sprzedażą reklam w czasopismach oraz w radiu nie spełniły dotychczas oczekiwań internetowego giganta.
Przeczytaj także: Reklama w prasie XI 2007 Reklama w prasie XI 2007

oprac. : Mediarun.pl Mediarun.pl

Więcej na ten temat: Google, reklama w prasie, prasa, rynek reklamy
Noworoczne życzenia hakerów

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: