Kto kupuje single w sieci?
2007-01-27 00:04
Przeczytaj także: MySpace będzie sprzedawać muzykę
Równie optymistyczny jest raport "Digital Music Raport 2007" opublikowany przez Międzynarodową Federację Przemysłu Muzycznego (IFPI), z którego wynika, że w ubiegłym roku na zakup utworów w sieci internauci wydali około 2 mld dolarów.- Szacujemy, że już wkrótce co najmniej 1/4 światowej sprzedaży muzyki odbywać się będzie online - komentuje John Kennedy, CEO IFPI.
eMarketer podaje szczegółowe dane dotyczące sprzedaży muzyki w sieci w największych krajach Europy Zachodniej. Single cieszą się największą popularnością w Niemczech (39 proc. udziały w rynku) i Wlk. Brytanii (38 proc.). Mieszkańcy tych krajów chętnie kupują również pełne albumy (odpowiednio 25 i 20 proc.), trzecia pozycja należy do Francuzów (15 proc.).
oprac. : Mediarun.pl