Kosmetyki w mediach
2007-02-03 00:11
Przeczytaj także: Kosmetyki w mediach 2008
Jeszcze większa przewaga L’Oreal nad innymi firmami rysuje się po uwzględnieniu wyników wszystkim marek koncernu (w tym: Cacharel, Garnier, Helena Rubinstein, Lancome, Kerastase, La Roche-Posay, Maybelline, Vichy, Viktor&Rolf). Łącznie, w zakresie publikacji PR, jest to wynik ponad 3-krotnie wyższy (2176) niż w przypadku najbliższych konkurentów: Louis Vuitton (654 – m.in. Dior, Givenchy, Guerlain), Procter&Gamble (572 – m.in. Wella, Max Factor, Olay, Pantene Pro-V), Coty (556 – m.in. Astor, Rimmel, Adidas, Esprit), Beiersdorf (480 – m.in. Nivea, La Prairie), Dr Irena Eris (433 – m.in. Eris, Lirene, Pharmaceris).
fot. mat. prasowe
Udział procentowy informacji PR na temat marek poszczególnych koncernów w 50 wybranych czasopismach.
Udział procentowy informacji PR na temat marek poszczególnych koncernów w 50 wybranych czasopismach.
fot. mat. prasowe
Udział procentowy reklam marek poszczególnych koncernów w 50 wybranych czasopismach.
Udział procentowy reklam marek poszczególnych koncernów w 50 wybranych czasopismach.
![Kosmetyki w mediach 2007 Kosmetyki w mediach 2007](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/kosmetyki/Kosmetyki-w-mediach-2007-18045-150x100crop.jpg)
oprac. : Aleksander Walczak / eGospodarka.pl