Magazyny dla kobiet I 2007
2007-04-11 12:48
Przeczytaj także: Magazyny dla kobiet VII 2006
Twój Styl z nakładem na poziomie 243,9 tys. egz. po raz kolejny został liderem zestawienia - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Miesięcznik pochwalić się może wzrostem o 11,74 proc. w porównaniu do roku poprzedniego, kiedy to Bauer sprzedał 218,3 tys. egz. pisma.Wiceliderem jest magazyn Joy, który na rynek wszedł w kwietniu 2006 roku. Miesięcznik sprzedał w styczniu 225,7 tys. egz. Trzecie miejsce należy do Cosmopolitana, którego nakład w omawianym okresie wyniósł 175,9 tys. egzemplarzy i oznacza spadek o 2,29 proc.
Mniej egzemplarzy sprzedał także Glamour - 136,5 tys. w porównaniu do 142,1 tys. w styczniu 2006 roku. Natomiast duży wzrost sprzedaży odnotowała Pani - o blisko 32,1 proc. do poziomu 107,8 tys. egz. Shoppingowe pismo Agory - Avanti sprzedało się w nakładzie 131 tys. egz. (spadek o 8,84 proc.). Sukces odniosło Elle - nakład w wysokości 98,9 tys. egz. oznacza sprzedaż o 23,76 proc. wyższą niż w styczniu 2006.
Jednakże rekordowym w styczniu wzrostem pochwalić się może Zwierciadło, które zwiększyło nakład z 53 tys. egz. w 2006 roku do 83,8 tys. (więcej o 58,25 proc.). Dziesiątkę zamyka Uroda z wynikiem 49,8 tys. egz. (wzrost o 29,78 proc.).
![Magazyny dla kobiet II 2008 [© Scanrail - Fotolia.com] Magazyny dla kobiet II 2008](https://s3.egospodarka.pl/grafika/magazyny-dla-kobiet/Magazyny-dla-kobiet-II-2008-apURW9.jpg)
oprac. : Mediarun.pl