Najpopularniejsze tematy w sieci IV 2007
2007-05-19 00:25
© fot. mat. prasowe
NetSprint.pl przygotował kolejny raport na temat najczęściej opisywanych w polskim Internecie osób, marek, wydarzeń i partii politycznych. W kwietniu polskie media online zdominowała tematyka związana z organizacją EURO 2012 przez Polskę i Ukrainę.
Przeczytaj także: Najpopularniejsze tematy w sieci I-VI 2007
Raport prezentuje rankingi najczęściej wymienianych i opisywanych w mediach internetowych polskich wykonawców muzycznych, aktorów, sportowców, polityków, partii politycznych, stacji telewizyjnych, instytucji finansowych, marek motoryzacyjnych, wydarzeń politycznych i wydarzeń sportowych. Podsumowanie zostało przygotowane przy wykorzystaniu usługi monitorowania Internetu NewsPoint.Organizacja EURO 2012 i związana z tym perspektywa promocji Polski zelektryzowała wszystkie media. Pojawiło się na ten temat więcej publikacji (3764) niż o premierze Jarosławie Kaczyńskim, który jest najczęściej wymienianym w kwietniu politykiem (3564). W kategoriach sportowych zauważalny jest również znaczny wzrost ilości informacji związanych z Formułą 1 – Robert Kubica jest najczęściej prezentowanym w internecie sportowcem, a temat wyścigów Formuły 1 znajduje się na trzecim miejscu w rankingu wydarzeń sportowych (po temacie Euro 2012 oraz Orange Ekstraklasy). Artykuły związane z tą dyscypliną sportu miały też wpływ na ranking najpopularniejszych marek motoryzacyjnych – podobnie jak w marcu, na pierwszym miejscu znalazło się BMW.
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
Przeczytaj także:
Analiza mediów - źródło informacji biznesowych
oprac. : Aleksander Walczak / eGospodarka.pl