Polsat Sport liderem kanałów tematycznych
2007-06-12 00:25
Polsat Sport - lider kanałów tematycznych pod względem wpływów reklamowych, zarobił w maju 28,57 mln zł, czyli dwukrotnie więcej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego (14,05 mln).
Przeczytaj także: Reklama w telewizji V 2007
Na drugim miejscu znalazł się TVN24 z wynikiem 17,8 mln zł. Na trzeciej pozycji jest muzyczna stacja MTV Polska, która zarobiła 17,5 mln zł. W maju 2006 roku, wpływy tego kanału osiągnęły poziom 14,52 mln zł. Z kolei AXN wyemitowała spoty i plansze sponsorskie warte 14,94 mln zł. Rok temu, było to niespełna 5 mln.Kolejna muzyczna stacja - Viva Polska, zarobiła w maju 14,47 mln zł (więcej o niemal 7 mln zł). Szóste miejsce należy do Cartoon Network/TCM. Wpływy reklamowe tej stacji wyniosły 11,12 mln zł, czyli o prawie 3 mln więcej niż przed rokiem. Inna dziecięca stacja - Jetix/Fox Kids zarobiła na reklamach 10,82 mln (mniej o 0,8 mln zł).
Na dalszych miejscach znalazły się m.in. TVN7 - 9,81 mln zł (mniej o 1,84 mln) , Discovery - 8,78 mln zł (więcej o 0,47 mln), 4Fun.tv - 6,92 mln zł, MTV Classic/VH1 Polska - 6,67 mln zł (mniej o 1,13 mln) oraz TVN Style - 4,97 mln zł.
Przeczytaj także:
Jak branża turystyczna inwestuje w reklamę?
oprac. : Mediarun.pl