Kosmetyki w mediach I-VI 2007
2007-07-22 12:36
PR a reklama w prasie kolorowej I-VI 2007 (ponad 200 publikacji oraz reklam). © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Kosmetyki w mediach
Raport „Kosmetyki w mediach” powstał na podstawie szczegółowej analizy zawartości 50 najważniejszych, wysokonakładowych tytułów prasy kolorowej – pism kobiecych, młodzieżowych, dla rodziców, czasopism poświęconych zdrowiu oraz tygodników telewizyjnych. Statystyka ukazuje liczbę opublikowanych reklam i informacji produktowych w podziale na: firmy i marki, podstawowe kategorie produktów, poszczególne media oraz pojedyncze miesiące.L’Oreal, Nivea, Dr Irena Eris/Lirene, Vichy, Avon – to piątka najbardziej aktywnych marketingowo marek kosmetycznych na łamach mediów kolorowych w pierwszym półroczu 2007 roku. Zdecydowanym liderem było L’Oreal, uzyskując wskaźnik 903 reklam i wzmianek dziennikarskich. Marka Nivea to zwycięzca statystyki pod względem opublikowanych reklam (182).
fot. mat. prasowe
PR a reklama w prasie kolorowej I-VI 2007 (ponad 200 publikacji oraz reklam).
fot. mat. prasowe
PR i reklama w poszczególnych tytułach prasy kolorowej I-VI 2007 (ponad 340 publikacji oraz reklam).
oprac. : Aleksander Walczak / eGospodarka.pl