Kosmetyki w mediach I-VI 2007
2007-07-22 12:36
![Kosmetyki w mediach I-VI 2007 Kosmetyki w mediach I-VI 2007](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/kosmetyki/Kosmetyki-w-mediach-I-VI-2007-12964-200x133crop.jpg)
PR a reklama w prasie kolorowej I-VI 2007 (ponad 200 publikacji oraz reklam). © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Kosmetyki w mediach
Raport „Kosmetyki w mediach” powstał na podstawie szczegółowej analizy zawartości 50 najważniejszych, wysokonakładowych tytułów prasy kolorowej – pism kobiecych, młodzieżowych, dla rodziców, czasopism poświęconych zdrowiu oraz tygodników telewizyjnych. Statystyka ukazuje liczbę opublikowanych reklam i informacji produktowych w podziale na: firmy i marki, podstawowe kategorie produktów, poszczególne media oraz pojedyncze miesiące.L’Oreal, Nivea, Dr Irena Eris/Lirene, Vichy, Avon – to piątka najbardziej aktywnych marketingowo marek kosmetycznych na łamach mediów kolorowych w pierwszym półroczu 2007 roku. Zdecydowanym liderem było L’Oreal, uzyskując wskaźnik 903 reklam i wzmianek dziennikarskich. Marka Nivea to zwycięzca statystyki pod względem opublikowanych reklam (182).
fot. mat. prasowe
PR a reklama w prasie kolorowej I-VI 2007 (ponad 200 publikacji oraz reklam).
PR a reklama w prasie kolorowej I-VI 2007 (ponad 200 publikacji oraz reklam).
fot. mat. prasowe
PR i reklama w poszczególnych tytułach prasy kolorowej I-VI 2007 (ponad 340 publikacji oraz reklam).
PR i reklama w poszczególnych tytułach prasy kolorowej I-VI 2007 (ponad 340 publikacji oraz reklam).
![Kosmetyki w mediach 2008 Kosmetyki w mediach 2008](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/kosmetyki/Kosmetyki-w-mediach-2008-30497-150x100crop.jpg)
oprac. : Aleksander Walczak / eGospodarka.pl