Najpopularniejsze kanały tematyczne VII-VIII 2007
2007-09-10 00:49
TVN24 był najchętniej oglądanym kanałem tematycznym zarówno w czasie tegorocznych wakacji, jak i w sierpniu - wynika z danych AGB Nielsen Media Research.
Przeczytaj także: Najpopularniejsze stacje telewizyjne VII 2007
TVN24 w okresie lipiec - sierpień br. miał 4,06 proc. udziałów w rynku (przed rokiem: 2,4 proc.), Jetix - 0,88 proc. (0,86 proc.), Cartoon Network - 0,8 proc. (0,89 proc.), Viva Polska - 0,67 proc. (0,64 proc.), Eurosport - 0,59 proc. (0,65 proc.), Polsat Sport - 0,55 proc. (0,32 proc.), MiniMini - 0,51 proc. (0,42 proc.), Discovery - 0,48 proc. (0,5 proc.), TVN Style - 0,44 proc. (0,39 proc.), a AXN - 0,42 proc. (0,38 proc.).Z kolei w sierpniu br. udział TVN24 kształtował się na poziomie 4,18 proc. (przed rokiem: 2,2 proc.), Jetix - 1,03 proc. (0,85 proc.), Cartoon Network - 0,85 proc. (0,92 proc.), Viva Polska - 0,71 proc. (0,65 proc.), Eurosport - 0,67 proc. (0,79 proc.), MiniMini - 0,46 proc. (0,43 proc.), Discovery - 0,46 proc. (0,45 proc.), TVN Style - 0,46 proc. (0,37 proc.), Polsat Sport - 0,43 proc. (0,31 proc.), a AXN - 0,41 proc. (0,39 proc.
Przeczytaj także:
Najpopularniejsze stacje telewizyjne II 2008
oprac. : Mediarun.pl
Więcej na ten temat:
programy telewizyjne, preferencje telewizyjne, stacje telewizyjne, oglądalność programów telewizyjnych