Agora i Bebo.com razem
2007-12-09 01:30
Wystartowała polska wersja jednej z największych na świecie społecznych sieci internetowych - Bebo.com. Użytkownicy nowego serwisu będą mogli tworzyć własne profile i grupy znajomych oraz dzielić się z przyjaciółmi zdjęciami, treściami rozrywkowymi, a także muzyką.
Przeczytaj także: AOL kupił Bebo za 850 mln USD
Polski serwis www.bebo.gazeta.pl jest skierowany do odbiorców z grupy wiekowej 15-30 lat, ze szczególnym uwzględnieniem użytkowników w wieku 15-25 lat. Znajdą się w nim treści wideo dostarczane przez Agorę i jej partnerów oraz partnerów medialnych Bebo, m.in.: BBC, CBS, Endemol, MTV i Yahoo!.Bebo.com jest jedną z najpopularniejszych anglojęzycznych społecznych sieci medialnych na świecie. Serwis, założony w lipcu 2005 r., ma obecnie ponad 40 mln zarejestrowanych użytkowników, którzy wykonują ponad 12 mld odsłon miesięcznie.
Umowa o współpracy została zawarta na wyłączność. Bebo dostarcza pełną wersję swojej sieci i gwarantuje rozwój platformy. Agora odpowiada za sprzedaż powierzchni reklamowej i promocję wspólnego serwisu.
Przeczytaj także:
Portale społecznościowe w biznesie
oprac. : Mediarun.pl