Praca w branży PR 2007
2008-01-24 12:25
Profil stanowiska 2006 i 2007 © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Praca w branży PR 2013
fot. mat. prasowe
Profil stanowiska 2006 i 2007
fot. mat. prasowe
Instytucje - porównanie
Nie oznacza to jednak, że agencje „nasyciły się” pracownikami, ich dyrektorzy nadal zatrudniają nowe osoby i powiększają zespoły. Niektóre z agencji zamieściły w mediach kilkanaście ofert pracy w ciągu roku. Najwięcej ogłoszeń spośród agencji zamieściły kolejno Ciszewski PR (25), Ad rem (17), On Board (16), Core PR (15), 180º PR oraz Euro RSCG (po 14).
Do najpopularniejszych źródeł ogłoszeń zaliczają się szczegółowo kolejno: PRoto z 592 ogłoszeniami, Pracuj.pl - z 276, Gazeta Wyborcza - z 224 - w wydaniach ogólnopolskim i lokalnych – oraz jobpilot.pl (136), jobs.pl (39), hrk.pl (27).
oprac. : Regina Anam / eGospodarka.pl