Majowy weekend a preferencje telewizyjne
2008-05-11 01:28
Podczas długiego weekendu statystyczny Polak spędził przed telewizorem 4 godziny i 16 minut - wynika z raportu AGB NMR.
Przeczytaj także: Najpopularniejsze stacje telewizyjne II 2008
Jak wynika z danych AGB NMR, w czasie tegorocznej majówki telewizję oglądano o 12 minut dłużej, niż przed rokiem. Widzowie najchętniej wybierali seriale. "Ranczo" (TVP1) oglądało w niedzielę 7,21 mln widzów, a "Na dobre i na złe" (TVP2) 5,65 mln widzów. Przed rokiem największą popularnością cieszył się serial "M jak miłość"', który wówczas zgromadził przed telewizorami 8,87 mln widzów.Największy udział w rynku podczas długiego majowego weekendu miała telewizyjna Jedynka - 23,43 proc. (przed rokiem: 23,39 proc.). Udział TVP2 kształtował się na poziomie 17,74 proc. (19,15 proc.), TVN - 16,66 proc. (17,22 proc.), a Polsatu - 14,87 proc. (16,52 proc.).
Przeczytaj także:
Sylwester z TV: Polsat liderem
oprac. : Mediarun.pl
Więcej na ten temat:
preferencje telewizyjne, oglądalność programów telewizyjnych, majowy weekend, stacje telewizyjne