eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyMajowy weekend a preferencje telewizyjne

Majowy weekend a preferencje telewizyjne

2008-05-11 01:28

Podczas długiego weekendu statystyczny Polak spędził przed telewizorem 4 godziny i 16 minut - wynika z raportu AGB NMR.

Przeczytaj także: Najpopularniejsze stacje telewizyjne II 2008

Jak wynika z danych AGB NMR, w czasie tegorocznej majówki telewizję oglądano o 12 minut dłużej, niż przed rokiem. Widzowie najchętniej wybierali seriale. "Ranczo" (TVP1) oglądało w niedzielę 7,21 mln widzów, a "Na dobre i na złe" (TVP2) 5,65 mln widzów. Przed rokiem największą popularnością cieszył się serial "M jak miłość"', który wówczas zgromadził przed telewizorami 8,87 mln widzów.

Największy udział w rynku podczas długiego majowego weekendu miała telewizyjna Jedynka - 23,43 proc. (przed rokiem: 23,39 proc.). Udział TVP2 kształtował się na poziomie 17,74 proc. (19,15 proc.), TVN - 16,66 proc. (17,22 proc.), a Polsatu - 14,87 proc. (16,52 proc.).

oprac. : Mediarun.pl Mediarun.pl

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: