Jak dalej będą się rozwijać sieci w Polsce
2008-09-01 10:24
Komunikat PR
W handlu detalicznym i usługowym sektora non-food obserwujemy dynamiczny rozwój systemów sieciowych. Do czynników, które gwarantują sukces sieci handlowej czy usługowej z pewnością można zaliczyć popyt na rynku, inwestycje w wizerunek sieci, podaż odpowiednich lokalizacji, czy ostatnio w Polsce, uregulowania prawne dotyczące działania i lokalizowania nowych obiektów handlowych.Przedstawicieli kadry zarządzającej branży non-food coraz częściej chcą aktywnie uczestniczyć w spotkaniach, które umożliwiają konfrontację poglądów, prezentację najnowszych trendów rynkowych czy spotkania w nieformalnej atmosferze ze swoimi partnerami, a nawet konkurentami.
Już 9 – 10 października będzie ku temu okazja w hotelu Hyatt w Warszawie, gdzie odbędzie się największe dotychczas spotkanie branży non-food dla kadry zarządzającej oraz menadżerów najwyższego szczebla wszystkich sieci handlowych i usługowych, czyli II Kongres Sieci 2009.
W tym roku gośćmi specjalnymi spotkanie będą Jerzy Szkawarek, Prezes Zarządu sklepów KOMFORT, Michał Dominik, Dyrektor Generalny Sephory w Polsce, Czechach i na Słowacji, Artur Mikołajko, Prezes Zarządu INTERSPORT oraz Witold Bezmienow, Dyrektor Zarządzający Vistula & Wólczanka, Galeria Centrum.
Organizatorem Kongresu jest Informedia Polska.
Więcej informacji na stronie
oprac. : Komunikat PR