eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościKomunikaty firmJak dalej będą się rozwijać sieci w Polsce

Jak dalej będą się rozwijać sieci w Polsce

2008-09-01 10:24

Komunikat PR

W handlu detalicznym i usługowym sektora non-food obserwujemy dynamiczny rozwój systemów sieciowych. Do czynników, które gwarantują sukces sieci handlowej czy usługowej z pewnością można zaliczyć popyt na rynku, inwestycje w wizerunek sieci, podaż odpowiednich lokalizacji, czy ostatnio w Polsce, uregulowania prawne dotyczące działania i lokalizowania nowych obiektów handlowych.
Kadra zarządzająca sieci handlowych i usługowych wciąż poszukuje nowych, skutecznych rozwiązań gwarantujących sieci zdobycie pozycji lidera w branży i przewagi konkurencyjnej na rynku. Obserwujemy dynamiczne procesy konsolidacji marek handlowych, ekspansję na rynki zagraniczne, a także intensywne działania w rozwój innowacyjnych rozwiązań.

Przedstawicieli kadry zarządzającej branży non-food coraz częściej chcą aktywnie uczestniczyć w spotkaniach, które umożliwiają konfrontację poglądów, prezentację najnowszych trendów rynkowych czy spotkania w nieformalnej atmosferze ze swoimi partnerami, a nawet konkurentami.

Już 9 – 10 października będzie ku temu okazja w hotelu Hyatt w Warszawie, gdzie odbędzie się największe dotychczas spotkanie branży non-food dla kadry zarządzającej oraz menadżerów najwyższego szczebla wszystkich sieci handlowych i usługowych, czyli II Kongres Sieci 2009.

W tym roku gośćmi specjalnymi spotkanie będą Jerzy Szkawarek, Prezes Zarządu sklepów KOMFORT, Michał Dominik, Dyrektor Generalny Sephory w Polsce, Czechach i na Słowacji, Artur Mikołajko, Prezes Zarządu INTERSPORT oraz Witold Bezmienow, Dyrektor Zarządzający Vistula & Wólczanka, Galeria Centrum.

Organizatorem Kongresu jest Informedia Polska.
Więcej informacji na stronie

oprac. : Komunikat PR

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: