Customer Interaction Center dla OCS 2007 R2
2009-02-25 11:41
Interactive Intelligence udostępnił wersję swojego oprogramowania do komunikacji IP, która współpracuje z Microsoft Office Communications Server 2007 Release 2. Obsługa Office Communications Server 2007 R2 to kolejny krok po wprowadzonej w 2008 roku integracji oprogramowania Interactive Intelligence z pierwszą wersją Office Communications Server 2007.
Rozwiązanie Customer Interaction Center firmy Interactive Intelligence rozwija oprogramowanie Microsoft o funkcje takie jak: wielokanałowy routing w zależności od kompetencji, nagrywanie połączeń i ekranów, konsola operatora, zarządzanie personelem oraz system raportowania. Integracja umożliwia synchronizację obecności, przesyłanie komunikatów pomiędzy dwoma systemami poprzez wspólny dla całej firmy katalog użytkowników; a dla administratora zarządzanie użytkownikami obu rozwiązań.Office Communications Server 2007 R2 zarządza komunikacją w czasie rzeczywistym, w tym komunikatami błyskawicznymi, połączeniami VoIP, a także audio- i wideokonferencjami. Współpracuje z istniejącymi systemami telekomunikacyjnymi, dzięki czemu firmy mogą wdrożyć mechanizmy konferencyjne i VoIP, nie rezygnując z już działających sieci telefonicznych. Office Communications Server 2007 R2 obsługuje także mechanizmy monitoringu obecności.
oprac. : Regina Anam / eGospodarka.pl
Więcej na ten temat:
Kinga_Szkultecka@itbc.pl