Euro 2004: portale oblężone
2004-06-23 14:49
Brytyjscy pracownicy biurowi zamiast na pracy skupiają się głównie na poszukiwaniu w Internecie nowych informacji pochodzących z boisk Portugalii.
Przeczytaj także: Euro 2004 w Interia.pl
Jak podaje firma Nielsen//NetRatings w pierwszym tygodniu turnieju brytyjski serwis BBC Sport zanotował ponad 900 tys. odwiedzin. Wśród pozostałych portali największą popularnością cieszyły się Yahoo! Sports i UEFA Euro 2004, które były odwiedzane odpowiednio 150 i 200 tys. razy.Co ciekawe, największe oblężenie BBC Sports miało miejsce w trakcie drugiego meczu Anglików, przeciwko Szwajcarii. Jak wyjaśniła Gabrielle Prior, analityk Nielsen//NetRatings mecz Anglików z Francuzami nie był aż tak popularny, bowiem był rozgrywany w weekend i kibice mieli okazję obejrzeć go w telewizji.
Przeczytaj także:
Dlaczego mecze Euro 2024 oglądaliśmy jednym okiem?
oprac. : 4Press