Konkurs na najlepszą reklamę
2004-08-06 00:02
Przeczytaj także: 5 trendów marketingowych na 2025 rok
Główny cel przedsięwzięcia to promocja przełomowych osiągnięć w e-marketingu. Konkurs adresowany jest do firm z całego świata specjalizujących się w tak różnych dziedzinach internetowego rzemiosła jak reklama, optymalizacja i pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach, projektowanie stron WWW i wielu innych. W sumie do wyboru jest 5 kategorii i kilkanaście podkategorii.W tym roku oceny zgłoszonych prac podjęło się aż 65 ekspertów z różnych dziedzin e-marketingu, reprezentujących m.in. takie firmy jak DoubleClick, Procter & Gamble czy OgilvyOne worldwide.
Patronat medialny nad tegoroczną edycją konkursu AD:TECH objęli Forbes.com, AdAge.com, Creativity, AdCritic.com i BtoB Magazine.
Rozdanie nagród przewidziane jest na 8 listopada 2004 w Hotelu Hilton w Nowym Jorku.

oprac. : Witold Sokołowski / epr