Niemowlę w Internecie
2004-09-02 00:14
1 września, w związku z wejściem na rynek nowego wariantu pieluszek Pampers Active Baby, ruszył serwis internetowy wdrożony przy współpracy Procter&Gamble, Onet.pl i Agencji Interaktywnej HYPERmedia. Serwis oprócz interaktywnej prezentacji produktu spełnia rolę internetowego poradnika dla młodych rodziców.
Przeczytaj także: Zmysłowa witryna
Serwis prezentuje przede wszystkim zalety nowej gamy produktów marki Pampers. Dzięki animacji, którą przygotowała Agencja HYPERmedia, każdy użytkownik serwisu może zapoznać się z działaniem nowych pieluszek i ocenić ich zalety.Serwis oferuje także dział "Instytut Pampers radzi", w którym rodzice przeczytają artykuły dotyczące np. snu i rozwoju dziecka. W razie wątpliwości internauci mogą zadać pytania ekspertowi. 2 września odbędzie się pierwszy z dwóch czatów zorganizowanych ze specjalistą z Instytutu Pampers.
Atrakcją witryny jest możliwość przetestowania nowego produktu, zanim pojawi się on w sprzedaży. Każdy rodzic, który zarejestruje się na specjalnym formularzu i odpowie na kilka prostych pytań, otrzyma próbkę pieluszki Active Baby.
Autorem projektów graficznych i animacji przedstawiających działanie pieluszek jest Agencja Interaktywna HYPERmedia. Oprócz tego Agencja odpowiedzialna jest za stworzenie systemu weryfikacji danych i baz danych, a także za zarządzanie procesem zbierania zapisów chętnych do sprawdzenia skuteczności nowego produktu. Wykonaniem serwisu od strony technologicznej i umieszczeniem go na serwerach zajął się portal Onet.pl.
Przeczytaj także:
Nowa witryna Procter&Gamble
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl
Więcej na ten temat:
Procter&Gamble, HYPERmedia, Pampers Active Baby, poradnik dla młodych rodziców, niemowlę