Bankier przejmuje Twoja-Firma.pl
2004-09-02 13:03
Bankier.pl S.A., spółka z portfela notowanych na giełdach funduszy bmp AG i MCI Management, podsumował pierwsze półrocze. Dobra kondycja finansowa pozwoliła na podjęcie nowych inwestycji, w tym przejęcie dedykowanego przedsiębiorcom serwisu internetowego Twoja-Firma.pl.
Przeczytaj także: Bankier podwoił przychody
Łączne przychody Bankier.pl w pierwszym półroczu 2004 roku wyniosły 1,5 mln zł i wzrosły w stosunku do I półrocza ubiegłego roku o 81%. Rok 2004 spółka zamierza zamknąć przychodem przekraczającym 3 mln zł. W całym pierwszym półroczu 2004 podobnie jak w pierwszym kwartale tego roku spółka wypracowała zysk netto.Najszybszy wzrost portal odnotowuje w dziedzinie pośrednictwa finansowego. Centrum Finansowe - platforma transakcyjna Bankier.pl - odnotowała w I półroczu obroty rzędu kilkudziesięciu milionów złotych. Przyczyny szybkiego wzrostu to m.in. coraz większa skłonność Polaków do zamawiania produktów i usług finansowych przez Internet, a także coraz szersza oferta produktowa dostępna on-line.
W ostatnim miesiącu platforma transakcyjna Bankier.pl powiększyła się między innymi o produkty banku BPH PBK oraz ubezpieczyciela Skandii Życie. Obecnie odwiedzający Centrum Finansowe mogą zapoznać się już z ofertą ponad 30 instytucji finansowych i wybierać spośród ponad 80 produktów.
Równie dynamicznie rosną przychody reklamowe Bankier.pl. Wartość cennikowa sprzedaży wyniosła w I półroczu ponad 1,5 mln zł, przy wzroście przychodów z tego źródła o 110% w stosunku do I półrocza 2003r. Wśród reklamodawców obecnych w portalu dominują firmy z branży finansowej, telekomunikacyjnej, motoryzacyjnej, lotniczej i hi-tech.
1 września 2004 Bankier.pl S.A. przejął serwis internetowy Twoja-Firma.pl, miesięcznie odwiedzany jest przez ponad 82 tys. osób (wg gemiusAudience, maj 2004). Wiosną tego roku Twoja Firma otrzymała statuetkę InetAwards dla najlepszego serwisu w kategorii Best Finance.
Przejęcie ma na celu wzbogacenie oferty Bankier.pl dla sektora MSP oraz zdobycie pozycji lidera wśród serwisów internetowych dla przedsiębiorców. Łącznie strony Bankier.pl docierają teraz do ponad 300 tys. osób w tym 100 tys. poszukujących informacji na temat prowadzenia firmy.
W ciągu najbliższych miesięcy portal rozważa podjęcie dalsze inwestycje.
Przeczytaj także:
Social lending coraz popularniejszy
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl