Muszkieterowie w sieci
2004-09-14 01:30
Agencja interaktywna huevo zrealizowała witrynę sieci supermarketów Intermarche. Serwis skierowany do klientów, dziennikarzy oraz potencjalnych partnerów sieci. Witryna zawiera informacje odnośnie aktualnych promocji, konkursów, a także nowości ze sklepowych półek oraz opis szerokiej oferty supermarketów.
Przeczytaj także: Intermarché w Galerii Victoria w Wałbrzychu
Dzięki zastosowaniu interaktywnej mapy wszyscy zainteresowani mogą łatwo odnaleźć najbliższy sklep, sprawdzić godziny otwarcia i zapoznać się z mapką dojazdu.Serwis supermarketów Intermarche, uzupełniają ciekawostki (porady i przepisy kulinarne) oraz szereg formularzy przygotowanych dla różnych grup użytkowników witryny.
Zawartość serwisu intermarche.pl jest zarządzana przez uprawnionych pracowników sieci. Wielopoziomowy system zarządzania zawartością publisherCMS, umożliwia użytkownikom o uprawnieniach administratora sprawowanie pełnej kontroli nad danymi wprowadzanymi przez osoby odpowiedzialne za poszczególne sekcje serwisu.
Poza standardowymi funkcjonalnościami systemu CMS, umożliwiającymi dowolną edycję tekstów i wstawianie zdjęć, prezentację treści promocyjnych wsparto poprzez zastosowanie technologii Flash. Dowolne formy graficzne i towarzyszący tekst promocyjny dodawane przez administratorów witryny, są automatycznie animowane i prezentowane w obszarze ekspozycji promocji na stronie głównej serwisu.
Intermarche to sieć supermarketów spożywczo-przemysłowych prowadzonych przez wspólnotę niezależnych przedsiębiorców - Muszkieterów. Obecnie 2 900 Muszkieterów prowadzi prawie 4 000 sklepów w 7 krajach Europy. Pierwszy sklep w Polsce otwarty został w 1997 roku. Od tego czasu sieć rozwinęła się do 100 obiektów w całym kraju.
Przeczytaj także:
150. supermarket Intermarche
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl