Kadra zarządzająca w social media I kw. 2011
2011-06-10 11:41
Przeczytaj także: Kadra zarządzająca w social media II kw. 2011
Relatywnie dużo negatywnych wypowiedzi zebrał Tomasz Zadroga, prezes PGE. Może być to powód do niepokoju, ponieważ takich niekorzystnych komentarzy było 57%, a w liczbach bezwzględnych: 15 z 26. Część z nich odnosiła się do zachowania Zadrogi wobec komentatora sportowego nieprzychylnego drużynie siatkarskiej sponsorowanej przez PGE, a część była reakcją na informację o ponownym wyborze Zadrogi na stanowisko prezesa.
Niewiele o prezesach branży ubezpieczeniowej
fot. mat. prasowe
Udział bossów w social media wg branży
Udział bossów w social media wg branży
Kto i gdzie mówi o bossach
fot. mat. prasowe
Bossowie o najaktywniejszych źródłach
Bossowie o najaktywniejszych źródłach
Informacje o badaniu
„Bossowie polskiej gospodarki w mediach społecznościowych” to nowa odsłona raportu IMM „Bossowie polskiej gospodarki w mediach” publikowanego od stycznia 2005 r. do czerwca 2006 r. Badanie wykonano na podstawie 7 976 materiałów internetowych, w których pojawili się prezesowie analizowanych firm. Raport obejmuje okres trzech miesięcy – od 1 lutego do 30 kwietnia 2011 roku. W tym czasie wyselekcjonowano 426 wzmianek na temat bossów w mediach społecznościowych monitorowanych przez Instytut Monitorowania Mediów (lista dostępna na stronie Kompas Social Media oraz IMM). W analizie uwzględnione zostały również firmowe blogi oraz profile bossów w portalach społecznościowych.

1 2
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl