Najczęściej cytowane media VII 2012
2012-08-22 10:54
Przeczytaj także: Najczęściej cytowane media VI 2012
Radio
Spośród rozgłośni radiowych najczęściej powoływano się na doniesienia Radia ZET. Powrót na pierwszą pozycję umożliwił sport: często przywoływane przez inne media były komentarze padające na antenie tej stacji w związku z EURO 2012 czy Igrzyskami Olimpijskimi. Na drugim miejscu znalazło się radio RMF FM– za tą radiostacją przytaczano wypowiedzi na temat fali bankructw biur podróży. Podium najczęściej cytowanych radiostacji lipca zamyka TOK FM.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze stacje radiowe
Spośród rozgłośni radiowych najczęściej powoływano się na doniesienia Radia ZET
Portale internetowe
Pierwsza piątka najczęściej cytowanych portali internetowych to: sportowefakty.pl, onet.pl, gazeta.pl, tvn24.pl oraz money.pl.
W lipcu na pierwszym miejscu wśród najbardziej opiniotwórczych portali internetowych znalazły się sportowefakty.pl. Popularność portalowi zapewniły Igrzyska Olimpijskie, ale też wcześniejsze rozgrywki siatkarskie i żużlowe.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze portale internetowe
Pierwsza piątka najczęściej cytowanych portali internetowych to: sportowefakty.pl, onet.pl, gazeta.pl, tvn24.pl oraz money.pl.
Media ekonomiczne
Najczęściej powoływanym medium ekonomicznym był Puls Biznesu. Najczęściej cytowanym portalem został money.pl, a telewizją - TVN CNBC.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze media biznesowe
Najczęściej powoływanym medium ekonomicznym był Puls Biznesu
Media regionalne
W lipcu najczęściej cytowanym medium regionalnym była Polska Głos Wielkopolski. Na gazetę powoływano się między innymi w kontekście zdarzeń lokalnych. Kolejne miejsca zajęły Dziennik Polski i Dziennik Wschodni.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze media regionalne
W lipcu najczęściej cytowanym medium regionalnym była Polska Głos Wielkopolski
Informacje o badaniu
Analizę przeprowadzono na podstawie 5 214 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 – 31 lipca 2012 r. Analiza obejmuje całą prasę (ponad 900 tytułów gazet i czasopism) oraz stacje telewizyjne (TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVN, TVN24, TVN Turbo, Polsat, TV4, TV Biznes, TVN CNBC Biznes) i wybrane programy w rozgłośniach radiowych (PR1, PR3, Radio PiN, RMF FM, Radio ZET, TOK FM, Radio Euro, Radio Maryja, RDC).
![Monitoring mediów: cytowania I 2019 [© BillionPhotos.com - Fotolia.com] Monitoring mediów: cytowania I 2019](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/media/Monitoring-mediow-cytowania-I-2019-215494-150x100crop.jpg)
1 2
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)