Najczęściej cytowane media III 2013
2013-04-29 13:34
Przeczytaj także: Najczęściej cytowane media II 2013
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze stacje radiowe
Portale internetowe
Najczęściej cytowanym w styczniu portalem internetowym była gazeta.pl, za nią zaś uplasowały się ex aequo portale onet.pl i wpolityce.pl. Gazeta.pl była interesującym źródłem informacji dla innych mediów głównie w związku ze strzelaniną w Gdańsku i innymi wydarzeniami lokalnymi.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze portale internetowe
Media ekonomiczne
Najczęściej przywoływanym medium ekonomicznym był Puls Biznesu. Najczęściej cytowanym portalem został money.pl, rozgłośnią - Radio PIN, a telewizją - TVN CNBC.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze media biznesowe
Media regionalne
W marcu bezkonkurencyjnym pod względem liczby cytowań medium regionalnym był Dziennik Polski. Siłą gazety były doniesienia lokalne i publikacje związane ze służbą zdrowia. Kolejne miejsca zajęły Polska Dziennik Bałtycki i Radio Kraków.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze media regionalne
Tematyka
Najczęściej cytowane informacje dotyczyły polskiej polityki. Na drugim miejscu znalazły się powołania dotyczące Kościoła, na trzecim kwestie ekonomiczne.
fot. mat. prasowe
Tematyka przekazów, w których powoływano się na doniesienia innych mediów
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze media
Informacje o badaniu
Analizę przeprowadzono na podstawie 4 580 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 – 31 marca 2013 r. Analiza obejmuje ponad 900 gazet i czasopism oraz stacje telewizyjne (TVP1, TVP2, TVPinfo, TVN, TVN24, TVN CNBC, TVN TURBO, POLSAT, Polsat News, TV BIZNES, TV4) i wybrane programy w rozgłośniach radiowych (PR1, PR3, PR4, Radio Dla Ciebie / RDC, Radio Maryja, Radio PiN, Radio RMF FM, Radio Zet, Radio TOK FM). Badanie wykonano na podstawie materiałów z monitoringu prasy, radio i telewizji, w których padały nazwy mediów: tytułów prasowych, portali internetowych, stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów. UWAGA: Badanie nie obejmuje cytowań opublikowanych w internecie. Natomiast pod uwagę brane są cytowania mediów internetowych, jeśli pojawiły się one w pasie, radio bądź w telewizji.
Nina Olszewska,
1 2
oprac. : eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)