Najczęściej cytowane media VIII 2013
2013-09-27 12:41
Przeczytaj także: Najczęściej cytowane media VII 2013
PrasaW rankingu najczęściej cytowanych mediów pierwsze miejsce zajęła Rzeczpospolita. Na drugiej pozycji znalazła się Gazeta Wyborcza, na trzeciej – Newsweek. Rzeczpospolita największą ekspozycję w mediach zapewniła sobie dzięki przeprowadzonym wywiadom. Najczęściej przywoływana była rozmowa dziennika z Jarosławem Gowinem. Z kolei Newsweek ujawnił na swojej stronie internetowej „taśmy PO” z nagraniem rozmowy Donalda Tuska z działaczami Platformy o czym następnie informowały szeroko inne media.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze tytuły prasowe
Rzeczpospolita największą ekspozycję w mediach zapewniła sobie dzięki przeprowadzonym wywiadom. Najczęściej przywoływana była rozmowa dziennika z Jarosławem Gowinem.
Wśród najczęściej cytowanych tygodników i dwutygodników pierwsze miejsce zajął Newsweek. Z kolei miesięcznikiem, na który najczęściej powoływały się inne media był Forbes.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze tygodniki i dwutygodniki
Wśród najczęściej cytowanych tygodników i dwutygodników pierwsze miejsce zajął Newsweek.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze miesięczniki
Miesięcznikiem, na który najczęściej powoływały się inne media był Forbes.
Telewizja
Spośród stacji telewizyjnych najczęściej powoływano się na informacje podawane na antenie TVN24.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze stacje telewizyjne
Spośród stacji telewizyjnych najczęściej powoływano się na informacje podawane na antenie TVN24.
Radio
Spośród rozgłośni radiowych najczęściej powoływano się na informacje podawane na antenie RMF FM.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze stacje radiowe
Spośród rozgłośni radiowych najczęściej powoływano się na informacje podawane na antenie RMF FM.
Portale internetowe
Wśród najczęściej cytowanych portali na pierwszym miejscu sklasyfikowano newsweek.pl.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze portale internetowe
Wśród najczęściej cytowanych portali na pierwszym miejscu sklasyfikowano newsweek.pl.
Media ekonomiczne
Najczęściej przywoływanym medium ekonomicznym był Puls Biznesu. Najczęściej cytowanym portalem został money.pl, rozgłośnią – Radio PIN, a telewizją - Polsat News.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze media biznesowe
Najczęściej przywoływanym medium ekonomicznym był Puls Biznesu. Najczęściej cytowanym portalem został money.pl, rozgłośnią – Radio PIN, a telewizją - Polsat News.
Media regionalne
Dziennik Polski był w analizowanym czasie najczęściej cytowanym medium regionalnym.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze media regionalne
Dziennik Polski był w analizowanym czasie najczęściej cytowanym medium regionalnym.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze media
Rzeczpospolita, Gazeta Wyborcza i Newsweek to czołówka mediów, na informacje których powoływano się najczęściej w sierpniu – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów
Informacje o badaniu
Badanie przeprowadzono na podstawie 4 518 przekazów mediowych (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 do 31 sierpnia 2013 r. Dziennikarze odnosili się do wiadomości z łamów innych mediów 4 626 razy (2 983 razy w prasie, 794 w telewizji i 849 w radio). Analiza obejmuje ponad 900 gazet i czasopism oraz stacje telewizyjne (TVP1, TVP2, TVPinfo, TVN, TVN24, TVN CNBC, TVN TURBO, POLSAT, Polsat News, TV BIZNES, TV4) i wybrane programy w rozgłośniach radiowych (PR1, PR3, PR4, Radio Dla Ciebie / RDC, Radio Maryja, Radio PiN, Radio RMF FM, Radio Zet, Radio TOK FM). Badanie wykonano na podstawie materiałów z monitoringu prasy, radio i telewizji, w których padały nazwy mediów: tytułów prasowych, portali internetowych, stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów. UWAGA: Badanie nie obejmuje cytowań opublikowanych w internecie. Natomiast pod uwagę brane są cytowania mediów internetowych, jeśli pojawiły się one w prasie, radio bądź w telewizji.
![Monitoring mediów: cytowania I 2019 [© BillionPhotos.com - Fotolia.com] Monitoring mediów: cytowania I 2019](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/media/Monitoring-mediow-cytowania-I-2019-215494-150x100crop.jpg)
oprac. : eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)