Sektor budowlany stawia na jakość usług
2013-11-25 11:47
Wyniki badania Corporate Values Index 2013 wskazują, że satysfakcja klienta, jakość oraz innowacyjność to niezmiennie trzy najważniejsze wartości korporacyjne dla firm sektora budownictwo/transport/nieruchomości na świecie. W Polsce te same wartości występują w zmienionej kolejności. Są to odpowiednio: jakość, satysfakcja klienta ... Przejdź do artykułu ›
![Sektor budowlany stawia na jakość usług Sektor budowlany stawia na jakość usług](https://s3.egospodarka.pl/grafika/wartosci-korporacyjne/Sektor-budowlany-stawia-na-jakosc-uslug-Vefnf2.jpg)
fot. mat. prasowe
Najważniejsze wartości dla firm sektora budownictwo/transport/nieruchomości w Polsce i na świecie Najważniejsze wyniki w sektorze budownictwo/transport/nieruchomości wskazują, że w Polsce satysfakcja klienta, w przeciwieństwie do wyników światowych, nie jest najczęściej definiowaną wartością korporacyjną