eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościPublikacjeEmployer branding – moda czy konieczność? Główni gracze w procesie budowania marki pracodawcy

Employer branding – moda czy konieczność?

2015-05-20 07:57

Z roku na rok coraz więcej firm interesuje się employer brandingiem, który postrzegany jest jako sposób na zbudowanie niepowtarzalnej, ale i wiarygodnej marki pracodawcy. Firmy już dawno zdały sobie sprawę, że kluczem do sukcesu jest zespół właściwych ludzi. Temu właśnie służą działania employer brandingowe. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Główni gracze w procesie budowania marki pracodawcy Zanim dojdzie do tego, że firma zacznie zauważać korzyści z działań employer brandingowych, trzeba najpierw upewnić się, czy organizacja jest już gotowa na prowadzenie takich działań.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: