Czarny Piątek nie musi być czarny, a Walentynki różowe
2016-11-16 09:44
Podczas planowania kampanii e-mail marketingowych z okazji świąt, takich jak Dzień Zakochanych czy Boże Narodzenie, łatwo popaść w rutynę i złapać się na powtarzaniu schematycznych wzorów newsletterów. Być może przy kolejnym świątecznym mailingu warto wyjść poza ramy standardowego myślenia i zaskoczyć odbiorców nietuzinkowym ... Przejdź do artykułu ›
![Czarny Piątek nie musi być czarny, a Walentynki różowe Czarny Piątek nie musi być czarny, a Walentynki różowe](https://s3.egospodarka.pl/grafika/e-mail-marketing/Czarny-Piatek-nie-musi-byc-czarny-a-Walentynki-rozowe-wegRRv.jpg)
fot. mat. prasowe
Czarny Piątek nie musi być czarny Z okazji Czarnego Piątku do skrzynek odbiorczych naszych klientów trafi niezliczona liczba newsletterów utrzymanych w kolorze czarnym, zaś 14 lutego wiadomości - okraszone serduszkami i różami.