eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaCall center walczy o dobre imięUdział publikacji w podziale na wydźwięk w przekazie o markach

Call center walczy o dobre imię

2017-12-11 10:59

„PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” na zlecenie Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego przyjrzał się emocjom, jakie w rodzimych mediach wzbudza branża call center. Okazuje się, że publikacje o negatywnym wydźwięku należą raczej do rzadkości. Jeżeli już się pojawiają, to przeważnie są to komentarze internautów do ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Udział publikacji w podziale na wydźwięk w przekazie o markach Skala publikacji na temat branży o wydźwięku negatywnym jest w mediach niewielka

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: