eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyMonitoring mediów w polskich firmachGłówny cel monitoringu mediów.

Monitoring mediów w polskich firmach

2007-02-10 01:45

85 proc. spośród respondentów, którzy wzięli udział w najnowszym badaniu PRoto, monitoruje media na potrzebę działań komunikacyjnych. Jednak aż 7 proc. z grupy, która nie prowadzi monitoringu, jako jedną z głównych przyczyn wskazało odpowiedź: "nie wiedziałem dotąd, że taka usługa istnieje". Co zaskakujące, specjaliści ds ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Monitoring mediów w polskich firmach

fot. mat. prasowe

Główny cel monitoringu mediów. Główny cel monitoringu mediów.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: