eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyRynek mediów i reklamy I kw. 2009Zmiana wydatków reklamowych netto w poszczególnych sektorach w I kw. 2009 w porównaniu z I kw. 2008.

Rynek mediów i reklamy I kw. 2009

2009-05-21 00:10

Według szacunków domu mediowego MPG rynek mediów zmniejszył się wartościowo w pierwszym kwartale 2009 w stosunku do analogicznego okresu 2008 o 8,8%. Wielkość rynku wyniosła 1 651 mln zł netto wobec 1 811 mln zł netto rok wcześniej. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Zmiana wydatków reklamowych netto w poszczególnych sektorach w I kw. 2009 w porównaniu z I kw. 2008. Zmiana wydatków reklamowych netto w poszczególnych sektorach w I kw. 2009 w porównaniu z I kw. 2008. Źródło: Opracowanie własne domu mediowego MPG, kwiecień 2009

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: