eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyPolski konsument lojalny w kryzysieSegmentacja na podstawie opinii konsumenckich – 2009 rok

Polski konsument lojalny w kryzysie

2009-09-11 11:58

Jak polski konsument radzi sobie w tzw. kryzysie? Szuka promocji, ale pozostaje lojalny - aż 1/3 Polaków stawia na markę. Dlaczego promocja to już codzienność, a teraz jest dobry czas na kupowanie? O tym, jak klienci stali się "panami sytuacji" i jakie formy promocji są w stanie zmienić ich przywiązanie do ulubionych marek czytamy w BTL ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Polski konsument lojalny w kryzysie

fot. mat. prasowe

Segmentacja na podstawie opinii konsumenckich – 2009 rok Segmentacja na podstawie opinii konsumenckich – 2009 rok

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: