eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyObsługa mailowa klienta ma duże znaczenieCzego zazwyczaj dotyczą Twoje maile wysyłane do firm?

Obsługa mailowa klienta ma duże znaczenie

2010-04-19 13:13

Badania dowiodły, że nieprofesjonalna obsługa mailowa ma znaczące przełożenie biznesowe: ponad 53% badanych rezygnuje ze współpracy z firmą, która nie odpowiada na otrzymywane wiadomości mailowe. Dodatkowo, ponad 13,5% spośród tych osób, odradza innym współpracę z tym przedsiębiorstwem - wynika z raportu "Wyzwania obsługi ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Czego zazwyczaj dotyczą Twoje maile wysyłane do firm? Czego zazwyczaj dotyczą Twoje maile wysyłane do firm?

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: