Agencje reklamowe i domy mediowe 2012
2012-06-01 08:56
W ubiegłym roku rynek reklamy w Polsce urósł - w zależności od szacunków - o około 2 procent. Na początku roku 2012 wyniki są nawet słabsze niż dwanaście miesięcy wcześniej. Tylko internet wyłamuje się z tego trendu i nieprzerwanie rośnie - podaje opracowany przez Interaktywnie.com pt. raport "Agencje reklamowe i domy mediowe". Przejdź do artykułu ›
![Agencje reklamowe i domy mediowe 2012 Agencje reklamowe i domy mediowe 2012](https://s3.egospodarka.pl/grafika/reklama/Agencje-reklamowe-i-domy-mediowe-2012-lRQfNn.jpg)
fot. mat. prasowe
Wartość rynku reklamy w Polsce w 2011 roku Najbardziej ostrożny jest Zenith Optimedia, który ocenia wartosc reklamowego tortu w Polsce na 7,13 miliarda złotych