eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyReklama wielkoformatowa IV-VI 2012 r.Struktura liczbowa i wartościowa wykorzystanych nośników pod względem klasy lokalizacji

Reklama wielkoformatowa IV-VI 2012 r.

2012-08-09 11:30

II kwartał 2012 roku był bardzo dobry dla rynku reklamy wielkoformatowej. Szacowana wartość rynku wyniosła 27,05 mln zł. W porównywalnym okresie 2011 roku szacowana wartość tego rynku wyniosła 23,49 mln zł, natomiast w 2010 roku - 25,53 mln zł. Daje to wzrost wartości rynku aż o 15,2% - podaje raport sporządzony przez CAM Media. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Reklama wielkoformatowa IV-VI 2012 r.

fot. mat. prasowe

Struktura liczbowa i wartościowa wykorzystanych nośników pod względem klasy lokalizacji Udział lokalizacji Super Premium oraz Premium zmniejszył się na rzecz lokalizacji typu Standard, a ich udział w budżetach zwiększył się z 39,1% do 46,3%

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: