Wydatki na reklamę w I kw. 2013 r.
2013-06-08 00:25
Pomimo, iż analizy Kantar Media prezentujące wydatki reklamowe w okresie 1Q 2103 (w stosunku do 1Q 2012) wskazują na lekki - 3 % - wzrost, prawdziwy obraz sytuacji w mediach i zbliżające się ograniczenia wydatków są pesymistyczne. Z analizy wydatków reklamowych w poszczególnych sektorach, dokonanych przez ekspertów Equinox Polska ... Przejdź do artykułu ›
![Wydatki na reklamę w I kw. 2013 r. Wydatki na reklamę w I kw. 2013 r.](https://s3.egospodarka.pl/grafika/reklama/Wydatki-na-reklame-w-I-kw-2013-r-vXE3y4.jpg)
fot. mat. prasowe
Wydatki reklamowe - sektor żywnościowy Aż na 6 miejsce spadł Danone, który w ubiegłym roku zajmował pozycje wicelidera. Trzecie miejsce zajmuje niezmiennie Unilever Polska.