eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaPolski Internet a wody mineralneWody - popularność w Internecie a wydatki reklamowe

Polski Internet a wody mineralne

2013-08-31 00:50

Polacy piją coraz więcej wody mineralnej, a na każdego z nas co roku przypada jej prawie 70 litrów. To daje 2,7 miliarda litrów wody rocznie - czyli ogromny rynek gwarantujący zyski. Można popłynąć z wielkim budżetem, zrobić wodę z mózgu kampanią promocyjną lub zaliczyć kubeł zimnej wody na głowę, jeśli nie spełni ona ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Wody - popularność w Internecie a wydatki reklamowe Z danych reklamowych admonit wynika, że w badanym okresie na reklamę w prasie, radio i TV najwięcej wydał Żywiec Zdrój – ponad 15 mln złotych, osiągnął również najwyższe zainteresowanie w Internecie.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: