-
Contact Supervisor dla agencji reklamowych
... produkt, skierowany do agencji reklamowych, platformę Contact Supervisor. Jej zadaniem jest optymalizacja kosztów związanych z procesem obsługi klienta. Aplikacja umożliwia monitoring wykonania poszczególnych etapów zlecenia. Daje możliwość ich weryfikacji i skomentowania, zarówno od strony Klienta jak i samej agencji. Ułatwia wgląd do informacji ...
Tematy: adv.pl, contact supervisor -
Nowa wersja WebTimeSheet dla agencji reklamowych
Powstała nowa wersja oprogramowania WebTimeSheet firmy Webtel – WebTimeSheet A.R. przeznaczona dla firm świadczących usługi marketingowe na rynku B2B, przede wszystkim dla agencji reklamowych. WebTimeSheet jest systemem kontroli rentowności projektów oraz ewidencji i nadzoru czasu pracy, zawiera też bazę danych klientów i historię kontaktów z nimi. ...
Tematy: webtimesheet, agencje reklamowe -
Biznes skazany na Big Data?
... WARC wynika, że jej wdrożenie i rozwój jest dziś priorytetem niemal 60% agencji reklamowych oraz 55% dużych firm. Analityka Big Data przestała być postrzegana jako ... na wdrożeniu i rozwoju analityki Big Data ma zamiar skupić się 6 na 10 (59 proc.) agencji reklamowych i marketingowych oraz 55 proc. dużych firm. O rosnącym znaczeniu analityki wielkich ...
-
Praca w branży reklamowej
... może nie tylko aktualnych pracowników agencji reklamowych, ale też i tych, którzy marzą o takiej pracy. – Wzrost rynku o 10% nie oznacza wprawdzie zwiększenia zatrudnienia o 10%, jednak na pewno zauważyć będzie można zapotrzebowanie na nowych pracowników – mówi Anna Zimecka ze Stowarzyszenia Agencji Reklamowych – trudno jednak w tej chwili ...
-
Raport specjalny Internet 2003
... z IDMnetu: "Wszyscy oczekujemy na badania NetPanel, które będą badać także portale. Może to spowodować przetasowania w budżetach reklamowych wielkich reklamodawców, dużo zależeć będzie od reakcji agencji reklamowych, które doradzają klientom, gdzie się reklamować. Na rynku portali nie powinno być żadnych spektakularnych ruchów, nie wydaje ...
Tematy: -
Rusza platforma Gadzety.biz
... na temat dystrybutorów gadżetów reklamowych oraz zapoznać się z ich ofertą. Platforma skierowana jest zarówno do małych firm, poszukujących regionalnych dostawców niewielkich partii tradycyjnych gadżetów jak i agencji reklamowych czy działów marketingu dużych firm, szukających nietypowych, nowatorskich artykułów reklamowych do konkretnych kampanii.
-
Wydatki na reklamę: pandemia przyspiesza trendy
weCAN, sieć niezależnych agencji reklamowych i domów mediowych z regionu CEE, której członkiem jest polskie Media People, prezentuje wyniki 7. edycji CANnual Report - cyklicznego opracowania poświęconego sytuacji panującej ...
-
Agencje interaktywne w 2009 r.
... przy badaniu wydatków na reklamę internetową IAB AdEx. W badaniu wzięło udział 14 podmiotów: agencji interaktywnych lub działów interaktywnych agencji reklamowych. Z badania IAB CreativeEX 2009 wynika m.in. że suma przychodów netto agencji interaktywnych bez mediów wzrosła o 6,3% w stosunku do 2008 (w 2008 r. wynosiła 69,9 mln PLN, w 2009 ...
-
Najpopularniejsze w Internecie marki RTV
... , blogach i w mediach społecznościowych oraz analizę 10 000 komentarzy dostępnych w serwisach agregujących opinie o produktach. Partnerami projektu badawczego Emotrack.pl są: Stowarzyszenie Agencji Reklamowych SAR, IAB Polska, a także serwisy Proto.pl, Mediarun.pl i redakcja Brief.
-
Branża kreatywna na przelew czeka nawet ponad 1 rok
... czas - komentuje Michał Pawlik, prezes firmy faktoringowej SMEO. Zatory płatnicze to branżowy standard Zebrane w ankiecie opinie osób decyzyjnych z agencji reklamowych, eventowych, software house’ów i agencji PR na temat czasu oczekiwania na zapłatę burzą mit łatwej i przyjemnej branży. Wynika z nich, że w sektorze kreatywnym zarówno ...
-
Marketing szeptany a spam-marketing
Wszechogarniająca nowomowa w nazewnictwie narzędzi i usług agencji reklamowych w Internecie, połączona z brakiem podstawowej wiedzy o reklamie i PR wśród klientów, powoduje, że na naszych oczach popełniane jest barbarzyństwo opakowane we wzniosłe ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w 2008 r.
... w Polsce już po raz trzeci. W badaniu wzięło udział 29 firm – najważniejszych graczy na rynku e-reklamy – zarówno właścicieli powierzchni reklamowych online, jak i firm pośredniczących w sprzedaży tej formy reklamy. W badaniu CreativeEx 2008 wzięło udział 18 firm - agencji interaktywnych lub działów interaktywnych agencji reklamowych.
-
Małe agencje reklamowe mają duże długi
... i gazety firmowe dla klientów. Świat reklamy jest postrzegany przez pryzmat wielkich, sieciowych agencji, obsługujących duże koncerny z gigantycznymi budżetami. Tymczasem na rynku działa cała rzesza niewielkich agencji reklamowych, które świadczą szeroko rozumiane usługi reklamowe, badawcze, wydawnicze, wspierając firmy w komunikacji marketingowej ...
-
Pandemia odciska piętno na rynku reklamy. Ponad 9% spadku, broni się digital
... kryzysu. Wraz z rozwojem handlu elektronicznego i znaczenia danych, nastąpiło momentalne przesunięcie budżetów reklamowych z mediów tradycyjnych na cyfrowe, przyspieszając tym samym trend, który już wcześniej można było zauważyć. Według estymacji agencji mediowej Zenith, reklama digital będzie stanowić 51,0% globalnych wydatków na reklamę w tym ...
-
Agencje reklamowe w kłopotach. Długi rosną, zamówień brak
... zlecenia. Głównym celem działalności agencji reklamowych, PR-owych czy marketingowych jest realizacja różnorodnych projektów kreatywnych na rzecz zleceniodawców. Zwykle wykonują je do A do Z, zaś wynagrodzenie za pracę otrzymują po jej zakończeniu. Gdy trzeba wyprodukować większą partię materiałów reklamowych, agencje często muszą sięgać po ...
-
Firma opodatkuje sprzedaż prawa do utworu jak zysk kapitałowy
... reklamową. W swojej ofercie posiada między innymi tworzenie haseł reklamowych oraz wzorów reklamowych, co stanowi działania twórcze i artystyczne. W zawartych ... marketingowe zakończą działalność? Nowelizacja przepisów ustawy o CIT to ogromny cios dla agencji marketingowych i innych podmiotów uzyskujących „lwią" część przychodów z zysków kapitałowych ...
-
Agencje marketingowe wybierają Internet
... Niekorzystna sytuacja gospodarcza skłania klientów do przedefiniowania swoich dotychczasowych strategii reklamowych, co przejawia się rosnącym zainteresowaniem reklamodawców Internetem. Dlatego też jest to czas „żniw” dla agencji interaktywnych i pozycjonujących w Internecie. W tegorocznych strategiach e-marketingowych dominują trzy kanały promocji ...
-
Agencje reklamowe zadłużone na 112,7 mln zł
... wartościowe wsparcie. I wtedy rzetelnie podchodzą do swoich zobowiązań finansowych – mówi Ewelina Gieros. Mazowsze skupiskiem branży i jej długów Niemal połowa polskich agencji reklamowych zlokalizowana jest w Warszawie. Dlatego też Mazowsze przoduje pod względem zadłużenia w KRD. Tu działa blisko co trzeci dłużnik. Łącznie firmy z tego ...
-
Optymalizacja internetowej kampanii reklamowej
... ) i zażądali od agencji wnikliwszej analityki były dotcomy. Nie powinno to dziwić, biorąc pod uwagę, że dla przedsięwzięć internetowych głównymi źródłami przychodów były sprzedaż powierzchni reklamowej oraz handel produktami i usługami poprzez Internet. Doprowadziło to do wyodrębnienia dwóch głównych celów kampanii reklamowych - generownia ruchu ...
Tematy: -
Dane i content marketing napędzają reklamę w sieci
... ) Audience targeting jest używany w co trzeciej kampanii reklamowej przez te podmioty (35,8% odpowiedzi) Ponad 2/3 zbadanych agencji i domów mediowych uważa, że dane o użytkownikach poprawiają skuteczność działań reklamowych (68,4% odpowiedzi) Content marketing: jakość i szeroki zasięg Marketing treści, popularny w Polsce już od kilku lat ...
-
Teta ma Farta
... z agencji reklamowej Fart. Zadaniem agencji FART jest przygotowanie projektu reklamy prasowej i materiałów reklamowych dla Teta S.A. oraz kompleksowa koordynacja kampanii. Dom mediowy Mediapol będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup powierzchni reklamowych oraz czasu reklamowego, dokonywanie zleceń emisji ogłoszeń i materiałów reklamowych.
-
Komunikacja marketingowa: zarobki w branży w 2016 r.
... w firmach sektora komunikacji marketingowej, organizowanego corocznie od kilkunastu lat. Analizę wynagrodzeń oraz stawek godzinowych pracowników agencji reklamowych, domów mediowych oraz agencji eventowych przeprowadziła na zlecenie Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR firma IDEA! Human Capital we współpracy z WillisTowers Watson ...
-
Reklama internetowa rośnie najszybciej
... agencji mediowej Starcom. Raport przygląda się kondycji, w jakiej w minionym roku znajdował się ... największym stopniu odpowiadał sektor mediów, farmacji oraz firmy klasyfikowane jako pozostałe Największą cięcia w budżetach reklamowych wprowadził sektor telekomunikacji, finansów oraz żywność Podobnie jak w pierwszym półroczu, tak i w całym 2017 ...
-
Reklama leków nie trafia w target?
... reklamowych. Taka sytuacja nie powinna dziwić - rocznie na farmaceutyki dostępne bez recepty wydajemy ponad 11 miliardów złotych. Tylko do sierpnia bieżącego roku wydatki reklamowe tego sektora sięgnęły 500 milionów złotych - wynika z analizy niezależnej agencji ... chaos komunikacyjny i nadmiar treści reklamowych, z których trudno konsumentowi coś ...
-
Rynek reklamowy nieco rozczarował
... agencji mediowej Starcom wynika, że ostatnimi czasy rynek reklamy nieco wyhamował. Okazuje ... : Kino Świat, Pepsi, McDonald’s czy Volvo. Udział mediów w przychodach z reklamy W pierwszym półroczu udział internetu w wydatkach reklamowych wyniósł około 32%. Mocny spadek wydatków telewizyjnych w drugim kwartale przełożył się na spadek udziału tej klasy ...
-
Rynek reklamy. Wydatki w Polsce rosną szybciej niż średnia globalna
... , które odbywają się raz na cztery lata i masowo przyciągają reklamodawców. Według estymacji agencji Zenith, Letnie Igrzyska Olimpijskie, UEFA Euro 2020 i amerykańskie wybory prezydenckie mogą przyczynić się do globalnego wzrostu inwestycji reklamowych o 7,5 mld USD. Prognozowany wzrost o 4,3% wydatków na reklamę w przyszłym roku jest jednak ...
-
Reklama online: w Polsce banery przegrywają z rich media
... proc., a w Serbii wręcz 0,18 proc. (najniższy w regionie). Wskaźnik ten dotyczy wszystkich formatów reklamowych wykorzystywanych w sieci. Raport prezentuje także dane, obejmujące tradycyjne banery ... w tym regionie. – Dotyczy to głównie świadomości domów mediowych, agencji reklamowych oraz wydawców, w jakim kierunku zmierza reklama online. Dużo ...
-
Rosną wydatki na reklamę, ale nie na każdą
... najnowszego raportu agencji mediowej Starcom wynika, że po 9 miesiącach br. wartość wydatków reklamowych osiągnęła poziom 6,7 mld zł. Dynamika spadła z 9,6% w drugim kwartale do 8,0% w trzecim. Jeżeli jednak przyjrzeć się całemu analizowanemu okresowi, to okaże się, ...
-
Rynek reklamy ma za sobą najlepszy rok od 2008 r.
... agencji mediowej Starcom. Raport przygląda się kondycji, w jakiej w minionym roku znajdował się ... (+4,9% vs. +7,8%). Największymi sektorami pod względem inwestycji reklamowych w reklamę zewnętrzną były handel, media i telekomunikacja. Pozytywny obraz rynku w 2018 r. to w dużej mierze efekt wzrostu inwestycji reklamowych sieci sklepów EURO RTV AGD. ...
-
SEO copywriting
... i sloganów reklamowych w przeszłości byli ... reklamowych ostatniej dekady jest sam Sławomir Mrożek („Jutro to dziś, tyle że jutro” - reklama funduszu emerytalnego PKO BP). Klasyczny copywriting to bardzo cenione zajęcie. Natomiast SEO copywriting traktowany jest na razie trochę po macoszemu, a przecież SEO copywriter to nowy zawód. Większość agencji ...
-
Strategia komunikacyjna: istotne wzbudzanie emocji
... i pouczający. Pozwala dowiedzieć się czegoś o ludziach i o życiu. Dobry produkt i trafny wybór komunikowanej cechy W kulturze masowej funkcjonuje stereotyp, że pracownicy agencji reklamowych zajmują się wciskaniem ludziom beznadziejnych produktów, których oni nie potrzebują. Wynikałoby z tego, że reklama jest wszechmocna. Czy naprawdę jest? Biorąc ...
-
Sektor kreatywny: jakie wynagrodzenia?
... 52 firm należących do SAR, zaś do obliczenia statystyk wykorzystano 4200 indywidualnych danych płacowych. Analizę wynagrodzeń oraz stawek godzinowych pracowników agencji reklamowych, mediowych oraz eventowych, przeprowadziła firma IDEA! Management Consulting – we współpracy z Towers Watson Data Services.
-
Zenith: ciągle nie brakuje pieniędzy na reklamę rozrywkowych treści wideo
... agencji mediowej Zenith wynika, że na kluczowych, światowych rynkach zmniejszą się one w tym roku o zaledwie 0,2%. Dla porównania, spadki w przypadku całego rynku reklamy sięgnąć mają 8,7%. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Z czego wynika odporność budżetów reklamowych ... zrekompensować trwającego spadku wpływów reklamowych i abonamentowych płatnej ...
-
Organizacja eventów na dobrym poziomie
... jakościowych z pośród wszystkich badanych podmiotów oferujących usługi marketingowe (agencji BTL, sieciowych i niesieciowych agencji reklamowych, domów mediowych i agencji interaktywnych). Wyniki badań pokazują, że duże zaangażowanie pracowników agencji eventowych, perfekcyjna realizacja eventów, intensywna praca często również w nienormowanych ...
-
Media online o branży PR I-VI 2008
... również o kampaniach reklamowych, w których za działania PR odpowiadała Euro RSCG Sensors: kampanii wizerunkowej kawy Jacobs z udziałem Małgorzaty Kożuchowskiej; kontrowersyjnej kampanii reklamowej soczewek kontaktowych Ciba Vision skierowanej do młodzieży, a także o launchu nowej wódki Absolut Pears. W przypadku kolejnej agencji, Edelman PR ...