-
IAB reklamuje Internet
... odpowiedzialny był specjalny zespół IAB, w pracach którego udział brali przedstawiciele wszystkich rodzajów podmiotów rynku interaktywnego: portali, sieci reklamowych, brokerów, domów mediowych, agencji interaktywnych oraz firm badawczych. Za kreacje serwisu i hosting jest odpowiedzialna agencja K2 Internet, Internet Designers wyprodukowała stronę ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2015
... innych analiz dotyczących wydatków reklamowych. W badaniu biorą udział wszystkie wiodące firmy internetowe, jednak wyniki nie wyczerpują pełni wydatków reklamowych w internecie ze ... uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu. Wydatki ujęte w badaniu mogą mieć zarówno charakter ...
-
Podatek CIT i podmioty powiązane: usługi rekrutacji nie są limitowane
... . 15e ust. 1 pkt 1 updop tj. usług doradczych, badania rynku, usług reklamowych, zarządzania i kontroli, przetwarzania danych, ubezpieczeń, gwarancji i poręczeń lub świadczeń o podobnym ... obejmuje: - wyszukiwanie i kierowanie do pracy personelu kierowniczego, - usługi agencji zajmujących się obsadą ról teatralnych. Dział ten nie obejmuje: - usług ...
-
Marki kosmetyczne tną wydatki na reklamę. Wzrost jeszcze nie w tym roku
... Luxury zaczęły rekompensować wcześniejsze niedoinwestowanie. Według prognozy agencji mediowej Zenith, średni wzrost reklamy w kanale digital osiągnie ... 3,6% na wszystkich jedenastu rynkach w tym okresie. Natomiast w Indiach prognozowany wzrost wydatków reklamowych wynika z silnego popytu konsumenckiego. W 2020 roku wydatki na reklamę kosmetyków w ...
-
Etyka w reklamie
... Reklamowych w Polsce Paweł Kastory, w przyszłym tygodniu zakończone zostaną prace nad powołaniem Komisji Etyki Reklamy, która będzie czuwać nad przestrzeganiem przez przedsiębiorców zobowiązań zapisanych w kodeksie regulującym standardy etyczne w reklamie. W skład gremium wejdą przedstawiciele zarówno reklamodawców, jak i agencji reklamowych ...
-
Motywacja pracownika marketingu
... w hierarchii zakładowej przynosi im prestiż i związane z tym poczucie satysfakcji. Osoby skutecznie zajmujące się reklamą współpracują ze sztabami agencji reklamowych, dziennikarzami, konstruują założenia kampanii reklamowych. Jest to praca, która zazwyczaj bywa dobrze wynagradzana i daje ogromną satysfakcję twórczą — ta satysfakcja jest jej główną ...
-
Coolhunter czyli analityk trendów rynkowych
... . Pracy w tej branży można szukać tylko w największych miastach, najlepiej w Warszawie. Rzadko zdarzają się ogólnodostępne oferty pracy dla coolhunterów. W większości agencji reklamowych na stanowisko analityka trendów rynkowych zatrudnia się osobę już wcześniej związaną z reklamą, modą lub show-biznesem, posiadającą szeroką sieć kontaktów, które ...
-
Czego nie zaliczymy do kosztów podatkowych prowadząc bloga?
... gospodarczą w zakresie agencji reklamowych, doradztwa i public relations lecz zamierza ją rozszerzyć o powyższy zakres. Organ podatkowy uznał, że „(...) wydatki związane z prowadzeniem bloga nie mogą stanowić kosztów podatkowych z działalności gospodarczej Wnioskodawcy, której przedmiotem jest prowadzenie agencji reklamowej, doradztwa i public ...
-
Ile kosztuje dział marketingu w 2019 roku?
... rzędu nawet kilkudziesięciu tysięcy złotych miesięcznie. Znalezienie doświadczonych fachowców również jest trudnym zadaniem. Z tego względu coraz popularniejsze stają usługi agencji reklamowych albo freelancerów online marketingu, którym zleca się poszczególne zadania. Ile zarabiają specjaliści od marketingu w Polsce? Jak wskazuje Raport Płacowy ...
Tematy: dział marketingu, marketing -
Marki kosmetyczne sięgają po pieniądze na reklamę
... się, że do 2021 roku reklama online będzie stanowić 50% wszystkich wydatków reklamowych w branży kosmetycznej. Pomimo wzrostu znaczenia e-commerce, konsumenci wciąż jednak wolą sprawdzić produkt ... są Indie, które nie odczuły spadku od 2014 roku. Według prognoz agencji mediowej Zenith do 2021 roku wzrost wydatków na reklamę wynosić będzie ...
-
Influencer marketing 2022: czy influencerzy nadal sprzedają?
... kwartału br., wzięła w nim udział grupa 115 reklamodawców aktywnych w obszarze influencer marketingu (przede wszystkim marketerów, ale także przedstawicieli agencji reklamowych i domów mediowych). Zapytaliśmy reklamodawców o zmiany w ich wydatkach, sposoby i rodzaje współprac z influencerami, wpływ pandemii oraz wojny w Ukrainie, a także o ostatnio ...
-
Komunikacja w pracy: ponglish czyli korpo-mowa
... – pracownik obsługi klienta prowadzący projekt w agencji reklamowej dbanie o lajki, komenty i szery – prowadzenie fan page dla klienta tak, by pojawiały się interakcje z użytkownikami partyzantka – tworzenie kampanii marketingowych w oparciu i niestandardowe nośniki branżunia – pracownicy agencji reklamowych o własnej branży. Określenie nieco ...
-
Influencerzy bez pracy? Jaki będzie influencer marketing 2021?
... .pl w lutym br. i wzięła w nim udział grupa niemal 100 reklamodawców aktywnych w obszarze influencer marketingu (przede wszystkim marketerów, ale także przedstawicieli agencji reklamowych i domów mediowych).
-
Reklama tradycyjna a marketing internetowy
... W dzisiejszych czasach praktycznie każdy codziennie ma do czynienia z setkami przekazów reklamowych, mających za zadanie „wciśnięcie” mu produktu; w związku z tym ludzie przestali wierzyć ... czasie istnienia. Kreatywność uznawana była za najważniejszy czynnik reklamy. Dla agencji reklamowej ważniejsze było zdobycie nagrody branżowej niż to, aby jej ...
-
Kampanie reklamowe dla seniorów
... cel przekazu. Pamiętajmy o starym przysłowiu: „młodzi mówią, że starzy są głupi, a starzy wiedzą, że młodzi są głupi”. Większość młodych pracowników agencji reklamowych musi zmierzyć się z tym stereotypem już teraz. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Budowanie wizerunku firmy i produktów
... oraz budowę zasady stosowania logo firmy. Księga identyfikacji wizualnej jest przeznaczona głównie dla pracowników firmy, wykonawców nośników reklamowych, agencji reklamowych projektujących kampanie reklamowe i firm public relations. Spełnia bardzo ważną rolę w firmach o rozbudowanej strukturze organizacyjnej i w grupach kapitałowych, pomagając ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2013
... reklamowych w internecie ze względu na duże zróżnicowanie i mnogość małych i średnich podmiotów na rynku. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji ...
-
Reklama w internecie: atrybucja nową bronią marketingu?
... sukces tj. zakup okularów przeciwsłonecznych, pracowali zarówno specjaliści od SEO (pierwsze kliknięcie), jak i marketerzy (możliwe, że nawet z różnych agencji reklamowych), prowadząc kampanie reklamowe programmatic (spersonalizowane bannery) czy działania e-mailingowe. Każdy z nich powinien mieć swój udział w sukcesie. Uniwersalna strategia ...
-
Rynek reklamy z korektą wzrostu
... agencji mediowej Starcom dowodzi, że w ostatnim czasie rynek reklamy osiągnął ... dynamika -17,3%), stracił też sektor higiena i pielęgnacja. W obu przypadkach jedną z głównych przyczyn było zmniejszenie nakładów reklamowych Aflofarmu – największego reklamodawcy w tym medium. Budżety na reklamę w dziennikach spadły ogółem o 3,8 mln zł (dynamika ...
-
Czy influencerzy promują scam? Sprawdzi to UOKiK
... reklama, co może wprowadzać konsumentów w błąd. W toku postępowania wyjaśniającego Prezes UOKiK skierował wezwania do wielu podmiotów – zarówno samych twórców, jak i agencji reklamowych, w których poprosił o udzielenie informacji, np. o zawartych umowach, zasadach współpracy i oznaczania publikowanych treści. Niestety, część adresatów nie odebrała ...
-
Influencer marketing 2023: jak go widzą reklamodawcy?
... udział grupa ponad 100 reklamodawców aktywnych w obszarze influencer marketingu (przede wszystkim marketerów, ale także przedstawicieli agencji reklamowych, domów mediowych, agencji digital, platform e-commerce, startupów, agencji PR itp.). Tradycyjnie już, czwarty rok z rzędu, zapytaliśmy reklamodawców o zmiany w ich wydatkach, sposoby i rodzaje ...
-
Wygoda kusi klienta
... i użyciu, a więc pozwalające zaoszczędzić ten coraz rzadszy zasób. Według agencji badawczych zajmujących się prognozowaniem popytu konsumenckiego oraz trendów społecznych (m.in. Datamonitor ... się na rynku systematycznie tracą na rozmiarze. Jeden ze spotów reklamowych w Wielkiej Brytanii pokazuje mężczyznę, który przez pomyłkę usiłuje włożyć do ...
-
Najgorsze banki według internautów
... serię projektów badawczych Emotrack.pl realizowanych przez agencję Think Kong i firmę Zetema. Całe przedsięwzięcie objęły patronatem liczne instytucje: m.in. Stowarzyszenie Agencji Reklamowych SAR oraz związek pracodawców branży internetowej IAB. Patronami Emotrack.pl są też media branżowe: Brief i Mediarun.pl. Informacje o badaniu Badanie ...
-
Wakacje 2014 w Google. Czego szukają Polacy?
... Kornel Dulęba, dyrektor zarządzający agencji Semahead. Decyzja, ... agencji Semahead zwracają również uwagę na to, że użytkownicy obok kierunku wycieczki są również zainteresowani jej charakterem. – Frazy takie jak „last minute” czy „all inclusive” są bardzo popularne w wynikach wyszukiwania Google. Warto uwzględnić je więc w działaniach reklamowych ...
-
Projekty unijne: jak zadbać o ich marketing?
... poszczególnych działań czy skierujemy się w stronę agencji reklamowych. Może się okazać, że np. komunikacja wizualna stworzona przez zaprzyjaźnionego grafika nie będzie budować marki naszego projektu tak skutecznie, jak profesjonalnie przygotowana księga znaku. Zlecając agencji przeprowadzenie wybranych działań promocyjnych lub całej kampanii ...
-
Rynek reklamy: poprawa prognoz, ale nie dla Polski
... , ale ich rynki reklamy są mniej rozwinięte - stanowią 0,4% PKB w porównaniu z 0,7% w regionie Azji i Pacyfiku - i mają szybszą podstawową stopę wzrostu. Według prognozy agencji mediowej Zenith, wydatki w obu regionach skurczą się o 6% w 2020 r., z kolei w 2021 r. wzrosną o 7%. Ameryka Północna wypadła w tym roku lepiej niż jakikolwiek inny ...
-
Rośnie rynek reklamy video online
... ponad połowa gospodarstw domowych w USA) będzie miało szybkie łącze. To dobre wiadomości dla agencji reklamowych. To, co teraz robią najlepiej, a więc filmy reklamowe, spoty, mogą być transformowane ... , będą musiały szukać partnerów oraz doświadczonych pracowników, tak aby móc dostarczać usług reklamowych dwoma kanałami. Za: Online Video Advertising: ...
-
Rynek mediów i reklamy VII 2006
... konkursach branżowych są efektywnym narzędziem w pozyskiwaniu budżetów reklamowych. Szczegóły badania znajdują się na załączonych wykresach. BriefIndex obliczany jest na podstawie deklaracji respondentów (dyrektorów marketingu firm reprezentujących różne branże oraz prezesów agencji reklamowych i domów mediowych) na temat obecnej sytuacji branży ...
-
Reklama w Internecie efektywna po 18:00
... klikanych po południu i wieczorem” - tłumaczy Błażej Miernikiewicz, prezes agencji interaktywnej Artefakt. “Część użytkowników korzysta z Internetu w pracy do ... respondentów w ciągu dnia pracuje i nie może skupić się na złożonych komunikatach reklamowych. Przed marketerami pojawia się zadanie zainteresowania przekazem reklamowym nie tylko w ...
-
Budowanie marki: jakich błędów unikać?
... aby "załatwił sprawę". Tymczasem, jak powiedział prezes TBWA, jednej z największych na świecie agencji reklamowych: "Zarządzanie marką w coraz większym stopniu polega na zarządzaniu wszystkim, ... Jej koszt wyniósł 11 mln funtów. Zmieniono wygląd materiałów reklamowych i wystrój wnętrz siedmiuset oddziałów banku. Nowe ogłoszenia skierowane do klientów ...
-
Blog firmowy jako forma komunikacji marketingowej
... bloga firmowego, jego prowadzenie warto powierzyć osobom, które mają w tym względzie wiedzę i doświadczenie. W Polsce jest to już element oferty kilku agencji reklamowych, zajmujących się e-marketingiem.
-
Badanie internetu GfK zastąpi Megapanel/PBI w latach 2016-2019
... rynku interaktywnego. W pracach Komisji brali też udział przedstawiciele organizacji nie należących do PBI - IAB Polska, Stowarzyszenia Agencji Reklamowych (SAR), domów mediowych oraz sieci reklamowych. Oferty na prowadzenia badania przedstawiło ostatecznie pięć instytutów badawczych: ComScore, Gemius, GfK Polonia, Millward Brown i Nielsen ...
-
Co czeka media w 2020? Kantar: nadchodzi paradoks cyfrowy
... się będzie trend ucieczki od outsourcingu usług mediowych. Coraz więcej firm stworzy swoje wewnętrzne działy mediów cyfrowych, przejmując dotychczasowe zadania agencji reklamowych. Jednak otworzy to przed nimi nowe, atrakcyjne możliwości współdziałania. Znikające ciasteczka: W wyniku coraz trudniejszego korzystania z plików cookie wielu marketerów ...
-
Nowy serwis IAB
... IAB jest wspieranie działalności uczestników rynku reklamy interaktywnej. Strona www.iab.pl skierowana jest do środowiska rynku agencji interaktywnych, firm technologicznych oraz agencji reklamowych w Polsce. Jej podstawowym celem jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie metod wykorzystania Internetu. Działania stowarzyszenia mają tworzyć ...
-
Pierwsze urodziny SARE
... informacyjnych, komunikacji wewnętrznej, w relacjach inwestorskich, komunikacji B2B oraz w kampaniach reklamowych. Rynkowy debiut marki SARE miał miejsce w listopadzie 2003 roku. Wcześniej narzędzie oferowane było wyłącznie klientom agencji interaktywnej OS3 multimedia. Dzięki decyzji o udostępnieniu systemu zewnętrznym klientom zanotowano ponad ...