-
Za dużo reklamy na Facebooku
Dla 1/7 z prawie 6 mln użytkowników serwisu w Polsce najważniejszą wadą Facebooka jest nadmierna obecność materiałów reklamowych, promocyjnych wpisów - wynika z badania agencji interaktywnej Think Kong i portalu badawczego StudentsWatch. Badanie jest częścią większego projektu obu firm związanego z analizą postaw polskich użytkowników serwisów ...
-
Czy reklama sprzętu AGD cierpi przez pandemię?
... będzie przodować pod względem rozwoju reklamy sprzętu AGD? Według prognoz agencji mediowej Zenith, wzrost wydatków na reklamę na 12 kluczowych rynkach świata w ... Zenith. Skuteczne budowanie marek na dłuższą metę będzie wymagało zwinnych strategii reklamowych często opartych na digitalu, zbalansowanych pod względem skali dotarcia, a konwersją intencji ...
-
Projektor do zadań specjalnych
... - czyli wszędzie tam, gdzie wymagana jest ciągła, wielogodzinna praca projektora. Obrazy są dziś podstawowym medium komunikacji z klientem – zarówno dla agencji reklamowych, jak i sklepów, pubów itp. Takie środowiska pracy stawiają specyficzne wymagania. Dlatego projektor CP-X870D łączy w sobie zalety wyświetlacza wielkoformatowego z wyjątkowo ...
Tematy: projektory -
Adobe walczy z piratami
... pt. "Czas na legalne oprogramowanie", uświadamiającą środowiskom biznesowym wagę korzystania z licencjonowanych, oryginalnych programów Adobe. Akcja jest skierowana do agencji reklamowych, drukarni, wydawnictw, domów mediowych oraz firm zajmujących się obróbką fotograficzną, jako głównych użytkowników zaawansowanych programów komputerowych. Program ...
Tematy: adobe systems, piractwo -
Nagrywaj i wygrywaj
... na zapis danych do 9.4 GB (płyta dwustronna) i edycję materiału video bezpośrednio na płycie czyni LG SuperMulti atrakcyjnym urządzeniem również dla agencji reklamowych i studiów DTP. Na płycie DVD-RAM nagrywarka zapisuje nawet do 100.000 razy, a prawidłowy zapis możliwy jest nawet na uszkodzonym nośniku ...
Tematy: nagrywarki, nagrywarki dvd -
Internet - wymagające medium
... takich emocji. Internet znalazł się w media-mixie większości kampanii reklamowych jako ich uzupełnienie. W tym roku internet przejmie ok. 1 proc. wszystkich wydatków ... interaktywnego. e-mail:mmusiol@idmnet.pl Anna Gołębicka jest dyrektorem strategicznym w agencji Martis S.A. Zajmuje się strategią komunikacji i kreowaniem marek komercyjnych. e-mail ...
-
Czas na legalne programy?
... Kraków, Gdańsk, Wrocław oraz Katowice. W czasie trwania kampanii firma Adobe rozesłała list informacyjny, ofertę handlową oraz materiały edukacyjne do 3 tys. agencji reklamowych, drukarni, wydawnictw, domów mediowych oraz firm zajmujących się obróbką fotograficzną, które są głównymi odbiorcami zaawansowanych aplikacji komputerowych. Program miał na ...
-
Koniec pop-upów?
... przez Internautów programowych blokad pop-upów, w grudniu 2003 udział tych reklam w rynku internetowym spadł do 6,2%. Przeciwstawiający się blokowaniu pop-upów przedstawiciele agencji reklamowych argumentują, że walcząc z reklamami Internauci niszczą model ekonomiczny, dzięki któremu zyskują darmowy dostęp do informacji i rozrywki. Jednak z danych ...
-
Mapa Rynku Pracy - Luty 2004
... i reklamy. Oferty z niego pochodzące stanowił w lutym 11,4% (wzrost o 1,8%). Na zwiększenie liczby ogłoszeń wpłynęło zwiększone zainteresowanie rekrutacją pracowników wśród agencji reklamowych. W lutym więcej rekrutowali także pracodawcy z sektora handlowego. Liczba ofert wzrosła o 1,4 punktu procentowego i osiągnęła poziom 10,1%. Więcej ofert niż ...
Tematy: -
CRM dla mediów
Na rynku pojawił się pakiet CRM4Media służący do wspomagania zarządzania relacjami z klientami, partnerami i prasą przeznaczony dla agencji reklamowych, PR, domów mediowych i wydawnictw. Narzędzie ułatwia codzienną pracę z kontrahentami i pozwala na rozwijanie indywidualnych relacji z wybranymi osobami i firmami. Program umożliwia w łatwy ...
-
K2 tworzy dom mediowy
... nowy dom mediowy ACR S.A., specjalizujący się w planowaniu i realizacji kampanii reklamowych w Internecie. Założycielem i głównym udziałowcem spółki jest K2 Internet S.A., a jej Dyrektorem Zarządzającym została Jolanta Zaczek, wcześniej odpowiedzialna ... już pierwsze kampanie dla Banku BPH, firm IMP, MITO i Expander oraz dla klientów dwóch agencji ...
-
Rynek mediów i reklamy VII 2005
... dotyczące koniunktury na rynku reklamy i mediów. Obliczany jest na podstawie deklaracji respondentów (dyrektorów marketingu firm reprezentujących różne branże oraz prezesów agencji reklamowych i domów mediowych) na temat obecnej sytuacji branży oraz oczekiwanych zmian w ciągu najbliższych trzech miesięcy.
-
Wirusy i ataki sieciowe IV-VI 2005
... do końca jasne, jak ten złośliwy program przenika do systemów ofiar. Większość zainfekowanych systemów należy do banków, organizacji finansowych i agencji reklamowych, głównych producentów, biur nieruchomości i innych organizacji charakteryzujących się dużym obiegiem dokumentów. Niewiele użytkowników domowych padło ofiarą tego złośliwego programu ...
-
Rynek mediów i reklamy X 2005
... dotyczące koniunktury na rynku reklamy i mediów. Obliczany jest na podstawie deklaracji respondentów (dyrektorów marketingu firm reprezentujących różne branże oraz prezesów agencji reklamowych i domów mediowych) na temat obecnej sytuacji branży oraz oczekiwanych zmian w ciągu najbliższych trzech miesięcy. BriefIndex może przyjmować wartość od 0 do ...
-
Rynek mediów i reklamy I 2006
... koniunktury na rynku reklamy i mediów. Obliczany jest na podstawie deklaracji respondentów (dyrektorów marketingu firm reprezentujących różne branże oraz prezesów agencji reklamowych i domów mediowych) na temat obecnej sytuacji branży oraz oczekiwanych zmian w ciągu najbliższych trzech miesięcy. Pomysłodawcą i inicjatorem BriefIndexu jest magazyn ...
-
Kadra pracownicza: nowy pracownik w cenie
... wykwalifikowanych, oraz pracowników niewykwalifikowanych.Teraz oferowane ogłoszenia o pracę są bardziej kolorowe, widoczne i przejrzyste. Pracodawcy korzystają z pomocy agencji reklamowych, lub tworzą kampanie wizerunkowe aby zwiększyć zainteresowanie potencjalnych pracowników. Taki trik marketingowy ma pomóc w pokonaniu konkurencji. Jednakże nie ...
-
Polska gospodarka: co zmieni Euro 2012?
... mieszkaniowym. Branże reklamowa, handlowa i hotelarska zyskają w trakcie Mistrzostw, ale i w tym przypadku, nie należy przeceniać tego efektu. Na przykład przychody agencji reklamowych w Portugalii wzrosły o 7 proc. z powodu organizacji Euro 2004, w Niemczech z powodu organizacji Mundialu 2006 o 1,9 proc. Polski rynek reklamy, w wyniku organizacji ...
-
Bankructwa firm w Polsce I-VI 2009
... ich kłopotów jest zmniejszanie w pierwszej kolejności budżetów na promocję i reklamę, co odbija się na niskiej moralności płatniczej zamawiających (m.in. agencji reklamowych i różnego rodzaju wydawców). Zmniejsza się także nakład wszelkich materiałów drukowanych, tak więc nie można sobie zrekompensować problemów z niektórymi odbiorcami poprzez ...
-
Bloki reklamowe oglądane niechętnie
... Dobre i pomysłowe reklamy lub kampanie reklamowe widzowie oglądają z dużym zainteresowaniem nierzadko się w nie angażując. To już jednak wyzwanie dla agencji reklamowych – jak robić ciekawe reklamy, przykuwające uwagę, z jednoczesnym budowaniem wizerunku marki i relacji konsumenta z marką. W oparciu o inne badania dotyczące produktów reklamowanych ...
-
Lofty - moda czy opłacalna inwestycja?
... w danym mieście. Nie przeszkadza to jednak ludziom stawiającym na modną nowoczesność loftu. Apartamenty takie najchętniej zamieszkują, prócz artystów, pracownicy agencji reklamowych, dziennikarze, muzycy, finansiści, menadżerowie i dobrze zarabiający urzędnicy oraz ci, którzy marzą o nietypowym i niestereotypowym mieszkaniu. Lofty cieszą się coraz ...
-
Liderzy opinii a preferencje zakupowe
... działań reklamowych powoduje, że marketerzy aktywnie przyglądają się możliwościom, jakie oferują im działania rekomendacyjne, czyli WOMM. ... pozostałych 90 proc. konsumentów. Z tej perspektywy dotarcie do takich osób staje się dla marketerów i agencji szczególnie kuszące. Liderzy opinii a kategoria produktowa Warto pamiętać, że dany lider opinii jest ...
-
Kreatywne CV - plusy i minusy
... .pl - „Nietypowe formy aplikacji mają swoich zwolenników, jak i przeciwników. Kreatywne CV bardziej sprawdza się przy aplikowaniu na stanowiska marketingowe, do agencji reklamowych czy działów graficznych, czyli tam gdzie u pracownika liczy się właśnie kreatywność. Zawsze musimy jednak pamiętać, aby forma nie górowała nad ...
-
Nowe ROR-y w ofercie PKO BP
... a do tego dla wszystkich klientów możliwość korzystania z ponad 1200 oddziałów oraz niemal 2000 agencji. To niektóre korzyści dla osób decydujących się na nowe rachunki ... , której twarzą został Szymon Majewski. Reżyserem dwóch pierwszych spotów reklamowych jest Tomasz Konecki, za całość produkcji odpowiada dom produkcyjny CUT ...
-
Kampania społecznościowa na Facebooku
... tutaj ciekawy pomysł niż sama techniczna strona realizacji. W przypadku kampanii społecznych istnieje szansa zredukowania kosztów do pewnego minimum. Wiele agencji reklamowych, zaprojektowanie i realizację kampanii społecznych, traktuje jako swoją reklamę, dlatego rezygnuje z honorarium. Internet daje także duże możliwości jeśli chodzi o darmową ...
-
Marketingowcy tracą czas pracy
... – dodaje Marek Roj. Informacje o badaniu Badanie Barometr Project Management) zostało przeprowadzone w marciu na grupie 582 pracowników firm marketingowych: agencji reklamowych, interaktywnych, PR oraz eventowych, a także firm consultingowych i domów mediowych. Raport został przygotowany przez twórców EasyProject – oprogramowania do kompleksowego ...
-
Jakie cechy ma dobra nazwa marketingowa?
... . Dobra nazwa produktu powinna prezentować, jakość i sugerować satysfakcję klienta. Historia marek zna całą masę wpadek nazewniczych, które za sprawą nieprofesjonalnych agencji reklamowych zostały narażone na straty finansowe i uszczerbek wizerunkowy. Głośnym niegdyś przypadkiem takiej kompromitacji był Rolls – Royce, który wprowadzał na rynek ...
-
Praca zespołowa: wady i zalety
... z powiedzeniem: „Co dwie głowy, to nie jedna”, praca w grupie służy przede wszystkim tym, których praca wymaga sporej kreatywności, np. pracownikom agencji reklamowych. Przykładem tego są stosowane w wielu firmach burze mózgów, w czasie których współpracownicy razem obmyślają strategię działań – w grupie można od razu zweryfikować ...
-
Zakupy świąteczne: jak nie dać się zaczarować?
... . Sprzedażowe zaklęcia Polacy najczęściej przygotowania do świąt rozpoczynają tydzień lub dwa tygodnie przed ich terminem, za to dla firm, sklepów i agencji reklamowych okres przedświąteczny zaczyna się już po wakacjach. To wtedy tworzy się oferty produktowe i kampanie reklamowe, które ukierunkowane są na okres ...
-
Upadłości firm VI 2014
... zdrowia, czy np. klubów fitness. Ale ograniczanie wydatków na usługi wciąż ma miejsce także wśród klientów biznesowych, o czym świadczą bankructwa agencji reklamowych, firm obsługi informatycznej czy wynajmujących sprzęt biurowy – sporadyczne jeszcze 2-3 lata temu. Popyt konsumencki generalnie rośnie jednak obecnie wolniej, niż ...
-
Biura rachunkowe i budowlanka pod lupą fiskusa. Więcej kontroli skarbowych w 2015 r.
... usług budowlanych. Dotyczy to firm zajmujących się produkcją materiałów budowlanych i świadczących usługi budowlane, a także działalności doradczych, prawnych, księgowych, agencji reklamowych, zajmujących się przeprowadzaniem kontroli, rekrutacją pracowników, przetwarzaniem danych i badaniami rynku. Przeprowadzone w okresie od 01.01.2013 do 31.07 ...
Tematy: rok 2015, kontrola podatkowa, kontrola w firmie, kontrola w przedsiębiorstwie, swoboda działalności gospodarczej, ustawa o swobodzie działalności gospodarczej, ordynacja podatkowa, postępowanie kontrolne, prawa podatnika, kontrola skarbowa, nadużycia podatkowe, przestępstwa skarbowe, wykroczenia skarbowe -
Key Account Manager - najlepsze stanowisko dla humanisty
... PLN brutto. Pracownicy usług dla biznesu, którzy posiadają wykształcenie humanistyczne, zarabiali przeciętnie 4 500 PLN. O 300 PLN mniej zarabiali pracownicy mediów i agencji reklamowych. W ubiegłym roku stanowiskiem, na którym humaniści otrzymywali wysokie wynagrodzenie był key account manager. Co druga osoba na tym stanowisku zarabiała ...
-
Wynagrodzenia po kierunkach humanistycznych w 2014 roku
... . Pracownicy usług dla biznesu, którzy posiadają wykształcenie humanistyczne zarabiali przeciętnie 4 500 PLN. O 300 PLN mniej, czyli o 6% mniej zarabiali pracownicy mediów i agencji reklamowych. Natomiast jedną z najniżej opłacanych branż był dla humanistów sektor publiczny, w którym co czwarty pracownik zarabiał 2 300 PLN i mniej. Mediana płac ...
-
Cyberprzestępcy znają nawet nasze plany wakacyjne
... zupełnie obce osoby, jeśli mają wspólnych przyjaciół. W ten sposób dostęp do danych użytkowników mogą uzyskać profile firm gromadzących informacje dla agencji reklamowych, a nawet cyberprzestępcy. Jeśli chodzi o zaufanie do swoich „znajomych”, jedna czwarta (26%) badanych nie zawahałaby się kliknąć dowolnego odsyłacza wysłanego przez ...
-
W czym programmatic jest lepszy od zwykłej reklamy?
... ? Odpowiedź na to pytanie znajduje się w publikacji agencji Bluerank - ,,Programmatic, czyli…?”. Korzyści biznesowe, jakie daje programmatic Programmatic odpowiada na potrzebę wzrostu wydajności, precyzji i efektywności reklamy online. Technologia pozwala na dynamiczną optymalizację kreacji reklamowych, przez co są one lepiej dopracowane i bardziej ...
-
Influencer marketing, czyli pieniądze łowione w sieci
... można policzyć, jaka jest miesięczna pensja właściciela konta. Michał niedawno zaczął prowadzić pierwsze duże szkolenia, przychodzą do niego marketerzy, właściciele agencji reklamowych czy tacy, którzy po prostu widzą potencjał w korzystaniu z aplikacji. O sobie mówi: „Jestem miksem social media marketera, influencera i menedżera”. Chce organizować ...