-
Svpeng. Trojan bankowy, który napadł 318 tys. użytkowników Androida
... , wykorzystując do tego Google AdSense, jedną z najbardziej popularnych w Internecie sieci reklamowych. Przestępcy kradli informacje odnośnie kont bankowych oraz dane osobiste ofiar ... pobieraniu się na urządzenia z Androidem należące do osób odwiedzających witrynę agencji. Analiza ekspertów dowiodła, że przestępcy rozpoczęli proceder od umieszczenia ...
-
Marketing afiliacyjny. Efektywność w pigułce
... wewnętrznych działów marek. Choć wielu reklamodawców w Europie Wschodniej chętnie zarządza największymi partnerami samodzielnie lub też za pośrednictwem agencji reklamowych, chęć poszerzenia zasięgu, jednocześnie bez przeciążania zespołu, otwiera drzwi do współpracy z sieciami afiliacyjnymi. Niedostatek umiejętności w ramach marketingu ...
-
12 prognoz dla rynku mediów 2019
... krajobraz na rynku mediów, nie pozostając obojętnymi na działalność właścicieli marek, agencji mediowych oraz platform mediów. W raporcie przedstawiono 12 najważniejszych trendów, które ... marketingowych w zintegrowane działania online/offline. Przełomem dla planowania kreacji reklamowych i marketing mix ma okazać się technologia głosowa. Wiodąca ...
-
Jednoosobowa działalność gospodarcza, czyli 5 mld zł do oddania
... Adam Łącki, prezes Zarządu Krajowego Rejestru Długów. O tym, że coraz częściej mikroprzedsiębiorcy zadłużają się, by inwestować, świadczą też zaległości wobec agencji reklamowych. To łącznie 609 mln zł długów, więcej niż wobec handlu (głównie hurtowego), któremu są winni ponad 550 mln zł. Rolowanie ...
-
Praca zdalna wyleczy nas z bezrobocia?
... się z deficytem pracowników i poszukuje w związku z tym osób pracujących zdalnie. Wbrew pozorom, to nie tylko oferta dla programistów, grafików czy pracowników agencji reklamowych, ale także tłumaczy, doradców, księgowych, handlowców czy telemarketerów. Praca zdalna to szansa dla mieszkańców z mniejszych miejscowości – zwraca uwagę Paweł Biarda ...
-
Skuteczna rekrutacja pracowników. Zobacz, jak to zrobić
... , jak istotny w ich przypadku jest direct search, szczególnie przy bardziej wymagających stanowiskach. – Na co dzień zajmuję się rekrutacją pracowników do agencji reklamowych, eventowych czy PR. Większość kandydatów wyszukuję samodzielnie przez portale branżowe typu LinkedIn lub opieram się na rekomendacjach. W mojej ocenie specjalizacja ...
-
Google Play: nowe wirusy w aplikacjach dla dzieci z ponad 1 mln pobrań
... szkodnik „Tekya” pobrany został nawet 1 000 000 razy. Jego działanie polegało na imitowaniu działań użytkownika poprzez klikanie w reklamy i banery takich agencji reklamowych jak np. Google AdMob, AppLovin, Facebook i Unity. Blisko połowę zainfekowanych aplikacji (24) stanowiły adresowane do najmłodszych użytkowników puzzle, łamigłówki oraz ...
-
Influencerzy w dobie pandemii: zyskają czy stracą?
... przeprowadzone przez platformę REACHaBLOGGER.pl w dniach 14-27 kwietnia 2020 r., wzięło w nim udział 150 reklamodawców aktywnych w obszarze influencer marketingu (marketerów i przedstawicieli agencji reklamowych).
-
Inquiry: jak pandemia obniżyła znajomość reklam?
... badania YouGov BrandIndex pokazują, w jaki sposób wybuch pandemii i zmniejszenie budżetów reklamowych przełożyły się na znajomość reklam sieci handlowych i gastronomicznych wśród polskich konsumentów. Które marki odnotowały największe ... marki, które postawiły na podtrzymanie relacji ze swoimi klientami. – komentuje Agnieszka Górnicka, prezes agencji ...
-
"Pół-bezrobocie": czym jest i jakie niesie zagrożenie?
... ? Okazuje się, że zjawisko pół-bezrobocia dominuje w branżach kreatywnych oraz takich, które umożliwiają mobilność pracowników: - Najczęstsze zgłoszenia dotyczą np. pracowników agencji reklamowych, firm zajmujących się organizacją wydarzeń kulturalnych, nie brakuje też informatyków czy księgowych. Dominują osoby, którym łatwo jest regulować wymiar ...
-
Jak sektor OTC inwestuje w reklamy?
... górę - podaje najnowszy raport agencji mediowej Zenith Business Intelligence - OTC Healthcare. W 2023 roku budżety reklamodawców z tego ... doświadczeń konsumentów z markami i trwałej świadomości marki. Rozwój wysokiej jakości środowisk reklamowych, wideo online i mediów detalicznych – reklam pojawiających się na stronach internetowych detalistów i ...
-
Najsilniejsze marki w e-commerce 2022. Allegro numerem jeden
... z wynikiem 1 343 686 pkt. Brand przykuł uwagę mediów ekonomicznych i branżowych, wprowadzając rejection fee (wynagrodzenie za udział w przetargu) dla agencji reklamowych, które chciałyby go obsługiwać, a także zawierając pięcioletnią umowę o strategicznym partnerstwie z InPostem. Media, w których najczęściej pisano o branży W pierwszej piątce ...
-
Sprzedaż, marketing, technologie i cyfrowa transformacja - trendy 2023
... dostępnych obecnie kanałów. Które technologie okażą się przełomowe W 2023 r. generatywna sztuczna inteligencja szybko stanie się kluczowym narzędziem dla firm i agencji reklamowych do masowego wdrażania spersonalizowanej obsługi klienta. Najcenniejsi klienci coraz częściej widzą generowane maszynowo obrazy i tekst, które są indywidualnie dopasowane ...
-
Długi branży meblarskiej znów zaczęły rosnąć
... zarządzania wierzytelnościami (55 mln zł). Z kolei 8,9 mln zł to suma, która powinna trafić do biur rachunkowo-księgowych, doradztwa podatkowego, kancelarii prawnych i agencji reklamowych. Na 8 mln zł czekają wierzycie z firm handlowych. Dobra koniunktura usypia czujność w biznesie. W okresie prosperity wielu przedsiębiorców nie sprawdza, czy ich ...
-
41,5 mld zł zaległości firm
... oraz Działalności profesjonalnej, naukowej i technicznej którą reprezentują m.in. kancelarie prawne, biura rachunkowo-księgowe, działalność architektów, projektantów, fotografów, agencji reklamowych czy holdingów. Z wymienionych sektorów z początkiem tego roku jedynie w przypadku budownictwa możemy mówić o wyhamowaniu tempa wzrostu kwoty ...
-
Gazetki promocyjne bez promocji
... w pierwszym półroczu bieżącego roku czytelnicy reklamowych periodyków mogli czuć się nieco rozczarowani. Ze zrealizowanej przez UCE RESEARCH, ... pochodzą z analizy przeprowadzonej przez ekspertów z platformy analityczno-badawczej UCE RESEARCH, agencji badawczo-analitycznej Hiper-Com Poland i Grupy BLIX. Objęto nią blisko 7 tys. gazetek handlowych, ...
-
Jednoosobowe działalności gospodarcze mają 5 miliardów zł długów
... kredyty i leasingi to największa część ich długów. JDG-i zalegają też ze spłatą zaległości wobec firm branży handlowej – 485,7 mln zł, agencji reklamowych – 279,6 mln zł i firm przetwórstwa przemysłowego – 128 mln zł. Jak pokazuje badanie „Przeterminowanie faktur w polskich przedsiębiorstwach”, przeprowadzone przez TGM Research ...
-
Influencer marketing pod lupą - Chajzer, Doda i Rozenek-Majdan ukarani przez UOKiK
... Tym razem wydał trzy decyzje dotyczące nieprawidłowego oznaczania materiałów reklamowych na Instagramie. Ukarani zostali Filip Chajzer, Dorota Rabczewska i Małgorzata Rozenek-Majdan ... prowadziła wiele płatnych działań promocyjnych, m.in. na zlecenie kosmetycznej spółki Sodore, agencji reklamowej WhitePress, marek Activlab czy Rainbow Tours. Zazwyczaj ...
-
Reklama kontekstowa 2010
... Swoją pozycję ugruntowały też formy typu Flash, z których korzysta już 85% agencji. Autorzy raportu podają, że największą dynamiką wzrostu w porównaniu z poprzednim rokiem ... kampanii brandingowych trzeba zwrócić uwagę na możliwość zastosowania nowoczesnych produktów reklamowych. Dodatkowym argumentem przy tego typu kampaniach jest cały czas mechanizm ...
-
Zenith: wydatki na reklamę rosną dzięki e-commerce i video online
... z ich odpowiednio 26% i 25% wzrostem wydatków na reklamę. Prawie połowa wszystkich nowych wydatków reklamowych jest napędzana przez Stany Zjednoczone Według agencji mediowej Zenith, wszystkie regiony odnotują solidny wzrost wydatków reklamowych w 2021 r., od 9% w regionie Azji i Pacyfiku do 15% na Bliskim Wschodzie i w Afryce Północnej, które ...
-
Mobilne aplikacje bankowe 2015
... ). Aby podkreślić wysoką jakość posiadanych aplikacji, banki chwalą się w kampaniach reklamowych przyznanymi nagrodami, jak poniższe przykłady mBanku i Meritum Banku. Tak duża konkurencja ... przez organizację UXalliance. Jest to globalnie działająca organizacja zrzeszająca 26 agencji z branży User Experience. Każda agencja wywodzi się z innego kraju. ...
-
6 trendów w reklamie cyfrowej na 2024 rok
... dotąd skalę Jednym z głównych trendów jest wpływ AI na personalizację działań reklamowych. Rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji definiują na nowo sposób, w jaki ... dane. Rok 2024 będzie sprawdzianem dla tych rozwiązań. Według Marty Sielskiej z agencji Spicy Mobile rynek reklamy internetowej zmierza w stronę wyrafinowanej segmentacji i to ...
-
Merchandising...Czy od nabytej usługi należy pobrać podatek u źródła?
... Agencję oraz wypłacane tytułem powyższego wynagrodzenie należy zakwalifikować do usług reklamowych oraz usług im podobnych, które bezpośrednio wymienione są w art. 21 ust. 1 ... ani zakładu. Ponadto, polski podmiot będzie posiadał certyfikat rezydencji Agencji w odpowiedniej formie. W umowie zawartej między Rządem Rzeczypospolitej Polskiej a Rządem ...
-
Trendy 2018. Gdzie zmierza reklama cyfrowa?
... i plany kampanii we własnym zakresie, bez korzystania z pomocy zewnętrznych agencji. Zjawisko to jest częstsze wśród firm dysponujących relatywnie mniejszymi budżetami ... prognozowany jest wzrost na poziomie 10,9%. Rynek reklamy internetowej rośnie dzięki przenoszeniu budżetów reklamowych z telewizji na formy online oraz rozwojowi platform VOD ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w I kw. 2019 r.
... analiz dotyczących wydatków reklamowych. W badaniu biorą udział wszystkie wiodące firmy internetowe, jednak wyniki nie wyczerpują pełni wydatków reklamowych w internecie ze względu ... uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu. Wydatki ujęte w badaniu mogą mieć zarówno charakter ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2010
... innych analiz dotyczących wydatków reklamowych. W badaniu biorą udział wszystkie wiodące firmy internetowe, jednak wyniki nie wyczerpują pełni wydatków reklamowych w internecie ze względu ... uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu (tzw. kick-backi). Wydatki ujęte w badaniu mogą mieć ...
-
Gdzie lokować reklamy, żeby odnieść sukces?
... : Wpływ kampanii reklamowych wzrasta siedmiokrotnie, jeśli odbiorcy są chętni, aby przyjąć ich treści – dlatego niezbędna jest wiedza o tym, które kanały i platformy będą O rankingu Media Reactions Media Reactions to coroczne badanie zmieniającego się krajobrazu mediów, a jego celem jest wsparcie dla reklamodawców, agencji mediowych ...
-
Agencje PR w Polsce
... reklamowych na świecie Publicis Groupe. - Światowy biznes zwrócił swe łaskawe oczy na Polskę i swoim wielkim palcem wskazał właśnie na Ciszewskiego. Świat dowiedział się, że w Polsce są rodzime, warte przyjrzenia się biznesy z branży reklamowej, a wiele dużych polskich agencji ... posiada 76 procent firm i agencji. To właśnie media społecznościowe ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w 2018 r.
... analiz dotyczących wydatków reklamowych. W badaniu biorą udział wszystkie wiodące firmy internetowe, jednak wyniki nie wyczerpują pełni wydatków reklamowych w internecie ze ... uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu. Wydatki ujęte w badaniu mogą mieć zarówno charakter gotówkowy, jak ...
-
IAB Polska: 87% firm z branży reklamy online odczuwa skutki pandemii
... czas prowadzi komunikację produktową, pozostali planują do niej wkrótce powrócić. Jednocześnie zdecydowana większość (85%) reklamodawców, a także agencji i domów mediowych planuje zmianę przekazów reklamowych. Wśród nich ponad połowa wprowadzi modyfikacje, które będą nawiązywać do bieżącej sytuacji wynikającej z epidemii koronawirusa. Wśród działań ...
-
Współpraca z influencerem: jak ją sformalizować?
... lub skorzystać z usług agencji monitorujących działania influencerów. W przypadku stwierdzenia naruszeń, umowa powinna przewidywać odpowiednie sankcje, takie jak kary umowne. 4. Edukacja i komunikacja: warto również prowadzić edukację wśród influencerów na temat znaczenia i wymogów dotyczących oznaczania treści reklamowych. Jasna i regularna ...
-
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2010
... innych analiz dotyczących wydatków reklamowych. W badaniu biorą udział wszystkie wiodące firmy internetowe, jednak wyniki nie wyczerpują pełni wydatków reklamowych w Internecie ze względu ... uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu (tzw. kick-backi). Wydatki ujęte w badaniu mogą mieć ...
-
Czy online marketing warto personalizować?
... informacji, gdy firmom przyświeca zasada „wyróżnij się albo zgiń”, spojrzeliśmy w agencji uważnie na kilka danych opisujących poziom nasycenia w polskim online marketingu ... reklamowych był zdecydowanie niższy. Według danych GUS internautów w tym okresie przybywało tylko o 4 proc. rocznie, stąd wynika przyrost powierzchni i treści reklamowych w ...
-
Aktualizacja i rozwój serwisu WWW
... że optymalizację wyników zazwyczaj ciężko przeprowadzić bez specjalistycznej wiedzy agencji, warto zamówić systematyczne raporty analizujące sytuację oraz sugerujące niezbędne ... doktorantem w SGH. Pracował w Super Media Interactive przy największych w Polsce budżetach reklamowych w internecie. e-mail: piotr.poznanski@ovs.art.pl Tomasz Karolak jest ...
-
Idealne CV i list motywacyjny
... z branżą reklamową. Jeden z obecnych gigantów działających w tej branży otrzymał swoją pierwszą pracę w biurze agencji działającej na Madison Avenue. Był bardzo twórczym młodym człowiekiem i chciał być przynajmniej autorem tekstów reklamowych. Kanałami wewnętrznymi (przez dział kadr) złożył podanie o przyjęcie do pracy w dziale reklamy. Agencja ...