-
Skuteczny mailing - podstawowe zasady e-mail marketingu
... ) - mówi ile kosztowało nakłonienie użytkownika do wykonania pożądanej akcji oraz CR (Conversion Rate) określa jaki procent osób które udało się przyciągnąć na stronę internetową wykonało pożądaną akcję [RL07]. Podsumowanie Ilość e-maili wysyłanych w celach marketingowych wzrasta rocznie o 30% wynika z raportu Direct Marketing Association ...
-
Internet a strategie marketingowe firmy
... określonego, najlepiej natychmiastowego działania, pomiarowi podlega liczba konwersji, czyli akcji wykonanych przez użytkownika, które zgodne są z celem działań reklamowych ... okazuje się bowiem znakomitym medium pozwalającym na realizację różnorodnych celów marketingowych przedsiębiorstw, zarówno wizerunkowych, jak i sprzedażowych. Nie tylko otwiera ...
-
Fuzje i przejęcia w Polsce w IV kw. 2018 r.
... akcji Euro Banku od francuskiej grupy Societe Generale. Zamknięcie transakcji o wartości ok. 1,8 mld PLN planowane jest na drugi kwartał 2019 roku. Wartość synergii wynikających w głównej mierze z optymalizacji sieci oddziałów oraz konsolidacji funkcji back o_ce, systemów IT oraz działań marketingowych ... w działaniach marketingowych. Dzięki transakcji ...
-
Komunikacja marketingowa: crossmedia
... Faktem jest, że realizowanie takiego przekazu powoduje wzrost efektywności działań marketingowych. Owocuje to wzrostem świadomości marki, produktu czy usługi, jednak w żaden ... wiadomości tekstowe i zdjęcia, które były wskazówkami do kolejnych etapów akcji lub zapowiedziami tajemniczych prezentów. Dzięki ogromnemu zaangażowaniu fanów w zabawę, o ...
-
Social media jako narzędzie marketingowe
... i IAB Polska badania Social Media Brand Index 2010 wynika, że o ile na przyjazność Facebooka dla działań marketingowych wskazują niemal wszyscy - za sprawą prostoty prowadzenia atrakcyjnych akcji, to grono zwolenników Naszej Klasy jest prawie pięciokrotnie mniejsze. Jak czytamy w raporcie, wiara w skuteczność już samego ...
-
Zintegrowana kampania marketingowa musi być dobrze zaplanowana
... osiąganie celów marketingowych i w konsekwencji biznesowych. Poza tym wiemy zdecydowanie więcej o tym, w jaki sposób rzetelnie oceniać efekty działań marketingowych. A nawet jeżeli ... w planowaniu zabrakło połączenia z biznesem, zabrakło mechanizmów łączących udział w akcji z samą sprzedażą napojów. Jak więc działać? Prawie każde podejście procesowe ...
-
10 sposobów na skuteczny e-mail marketing
... wykorzystane poprzez odpowiednio przygotowaną komunikację e-mail marketingową. Właściwy przebieg szybkiej akcji marketingowej wiąże się z powitaniem wszystkich nowych użytkowników mailem ... ciągle rosnąca lista odbiorców stanowi kryterium jakości działań e-mail marketingowych? Decydującym pytaniem powinno być raczej: „Jak dużo spośród posiadanych ...
-
Umowa wydawnicza gry wideo - jak zabezpieczyć interesy obu stron?
... do doradztwa lub know-how istotnego w procesie tworzenia gry, świadczenie usług marketingowych lub usług dotyczących samego jej wydania. Umowy wydawnicze różnią się między ... postanowiłoby je sprzedać w przyszłości, jak również do pakietu udziałów lub akcji studia. W tym drugim przypadku możliwość aktywacji tej klauzuli jest zazwyczaj uzależniona ...
-
Mass mailing w małym przedsiębiorstwie
... wcale nie potrzebuje platformy do prowadzenia profesjonalnych kampanii e-mail marketingowych, gdyż wystarczającym będzie zastosowanie prostego programu do mass mailingu. Najgorszym ... ofertę, które zdecydowały się na wykonanie pożądanej przez oferującego akcji (kliknięcie na odnośnik w newsletterze), służący następnie wyliczeniu wskaźnika zwrotu z ...
-
Reklamy internetowe pop-up na oku UOKiK
... w sieci. Reklama internetowa jest jednym z narzędzi służących przesyłaniu informacji marketingowych i pozyskiwaniu klientów – wzrost wydatków na ten cel cechuje ... ubiegłorocznych przychodów. Współpraca Urzędu i Ministerstwa Infrastruktury jest elementem akcji realizowanej w ramach Międzynarodowych Dni Przeszukiwania Internetu (Internet Sweep Day). ...
-
Blue Ocean Media SA na NewConnect
... Blue Ocean Media S.A. stanowi świadczenie kompleksowych usług marketingowych skierowanych w szczególności do podmiotów działających w branży nieruchomościowej. Blue Ocean ... ofercie: Oferta/sprzedaż (T/N, prywatna/publiczna):200 000 akcji serii B Wartość oferty: 200 000 zł Cena emisyjna:cena emisyjna akcji serii B – 6,90 zł Kurs odniesienia:1 zł ...
-
IPO SA i IPO DORADZTWO STRATEGICZNE SA na NewConnect
... inwestorskich analiz marketingowych i transmisji online. O ofercie Kapitał zakładowy spółki wynosi: 686.000 zł i dzieli się na 6.860.000 akcji imiennych zwykłych serii A wartości nominalnej 0,10 zł każda Oferta prywatna akcji serii C - 1.250.000 akcji serii C zostało objętych w trybie subskrypcji prywatnej Cena emisyjna akcji serii C: 0,33 ...
-
Raport z GPW VIII 2006
... giełdowego wprowadzonych zostało 6.475.000 akcji serii A oraz 5.000.000 akcji serii B oraz 5.000.000 praw do akcji serii B. Podstawowym przedmiotem działalności Emitenta i jego ... i informacji, np. w formie przeprowadzania sondaży, prowadzenia konkursów interaktywnych, kampanii marketingowych itp. 23 sierpnia Rada Giełdy dopuściła do działania na ...
-
Zagraniczne fundusze i ich benchmarki
... nie dociera. A warto. Na przykład fundusz Pioneer Akcji polskich jako poziom odniesienia przyjął indeks WIG. W materiałach marketingowych nie ma jednak porównania wyników funduszu z ... odniesienia. Najlepszą relację obu wskaźników ma fundusz Arka Akcji, a najsłabszą Millennium Akcji. Fundusz Arki w okresie wzrostu WIG-u (między październikiem 2005 a ...
-
Flash mob jako narzędzie marketingowe
... działań marketingowych, zwłaszcza gdy uczestnicy wydarzenia nie wiedzą, jaki będzie jego prawdziwy cel. Mało kto chce pomagać dużym firmom w prowadzeniu ich akcji promocyjnych, ... odebrane zarówno przez media, jak i uczestników. W Polsce jedną z ciekawszych akcji okazała się promocja płyty z musicalu „Nędznicy”. Jednym z jej elementów był flash ...
-
E-mail marketing wg SARE
... opłacalność prowadzenia akcji e-mail marketingowych. Prawie 90% badanych uznało, że firmy osiągają dzięki nim wymierne korzyści. Działania te cieszą się coraz większym zaufaniem ze względu na ich skuteczność i niskie koszty, czego dowodem jest, deklarowane przez 43% ankietowanych, zwiększenie intensywności działań marketingowych związanych z pocztą ...
-
Konsumenckie ABC
... się po bezpłatną pomoc. Wiedza na temat mechanizmów rynkowych, praktyk marketingowych czy podstawowych praw konsumenckich jest w Polsce niewielka. Młodzież i dzieci ... filmy dla nastolatków. Studenci otrzymają skrypt na temat etyki w biznesie. W ramach akcji powstają również scenariusze lekcji dla poszczególnych typów szkół. Ponadto 900 wychowawców ...
-
Jaka inflacja bazowa w Polsce w sierpniu 2007?
... marketingowych. Kapitał zakładowy Open Finance Marketing Ireland Limited wynosi 100 tys. EUR. Toora - fundusz AS Trigon Funds wycofał się ze spółki sprzedając 1.964.071 akcji, co stanowi 9,4 proc. kapitału załadowego. BZWBK - podmiot, w którego radzie nadzorczej zasiada członek zarządu banku sprzedał 15.000 akcji ...
-
Debiut Rainbow Tours na GPW
... akcji, w tym: 500.000 akcji przydzielono 3 inwestorom biorącym udział w book-buildingu, a 500.000 akcji przydzielono 5 inwestorom, nie biorącym udziału w book-buildingu, ze stopą redukcji 25,4%. Cena emisyjna akcji serii E wynosiła 9 zł. Wartość emisji akcji ... z o.o. – 2.000.000 zł, intensyfikację działań marketingowych w 2008r. – 3.000.000 zł, ...
-
Harry Potter a kreowanie marki
... nacisnąć przycisk. Od gier opartych na licencjach filmowych nie oczekuje się wartkiej akcji, zaskakującej fabuły ani oszałamiającej grafiki. Jest to typowe uzupełnienie ... ego Pottera. Więcej ciekawych informacji o marce Harry Potter oraz o najnowszych marketingowych sztuczkach, znajdziesz w książce „Magia Harry’ego Pottera. Kreowanie globalnej marki” ...
-
Marketerzy a reklama online
... mylnych wniosków marketingowych – powiedział Paweł Kolenda, manager ds. badań w IAB Polska. Czy wyniki badań przyczynią się do przeniesienia wydatków marketingowych w kierunku ... OCENIE INTERNAUTÓW Kreacja Rich Media z wideo, w porównaniu z pozostałymi, najwięcej komunikowała o akcji (‘nowe smaki kanapek – 30%; ‘zachęca do udziału w promocji’ – 27%) ...
-
Debiut na NewConnect: za i przeciw
... publikacji. Kolejne pojawiające się obawy dotyczą kosztów związanych z wprowadzeniem akcji na rynek i późniejszym ich notowaniem. Najczęściej wyobrażenia przedsiębiorców na ten ... kumulowały się głównie w obszarze wzmocnienia finansowego i bezpieczeństwa funkcjonowania, efektów marketingowych, większej wiarygodności dla kontrahentów i prestiżu. W ...
-
Nowy zakład Mabion w Konstantynowie Łódzkim
... . Dotychczas Mabion pozyskał na swoją innowacyjną działalność środki z emisji prywatnej akcji (22,8 mln zł) oraz dotacji unijnych (64 mln zł). Zgodę na ... leku MabionCD20 w listopadzie 2012 roku. Potwierdziło to możliwość rozpoczęcia przygotowywania planów regulacyjnych i marketingowych na rynku USA. Na rynkach, gdzie wymogi dotyczące rejestracji leków ...
-
Komunikat w e-mail marketingu
... temat przekazać odbiorcy wszystko, co chcesz powiedzieć i czy zdołasz namówić go do akcji, na której ci zależy. Na uzyskanie odpowiedniej reakcji nie mamy w mailingu za ... ) w kampaniach o około 0,7 punktu procentowego. Przy średnim CTR w polskich kampaniach e-mail marketingowych na poziomie 6 proc. jest to znaczący wzrost efektywności. Niezależnie od ...
-
Crowdmarketing nadchodzi
... stanowi rozwiązanie jakiegoś realnego problemu. Sądzę, że to samo dotyczy wszelkich działań marketingowych na rzecz masowej mobilizacji konsumentów i użytkowników. Ludzie muszą mieć jakąś dobrą ideę ... . Zadanie bądź deal są całkiem realne. Właściciel marki czy ogólniej sponsor danej akcji liczy na to, że tłum zrobi coś lepszego i coś więcej, niż ...
-
E-mail marketing: najważniejsze wskaźniki
... z podjętych działań. Czy wysyłane wiadomości na pewno przybliżają Cię do osiągnięcia marketingowych celów? Zanim wyślesz kolejną wiadomość, poświęć kilka minut i zastanów się ... spamer. #4 - Współczynnik wzrostu listy Oprócz wskaźników związanych z zachęceniem do podjęcia akcji (CTR i współczynnik konwersji), warto również mieć na oku ogólny wzrost ( ...
-
7 podstawowych błędów w prowadzeniu firmy
... nabycia produktu czy skorzystania z usługi, ale również szerszymi korzyściami, jakie ze sobą niosą. Często zapomina się też o dokonaniu pomiaru skuteczności akcji handlowych i marketingowych. Warto jednak o tym pamiętać, tak aby pieniądze ponoszone na daną aktywność sprzedażową nie okazały się pieniędzmi straconymi. 6. Brak przygotowania ...
-
Skuteczny marketing SMS. 5 porad dla biznesu
... widzieć w tym korzyść. Najlepiej wprost przedstaw mu korzyść: rabat, udział w akcji promocyjnej itp. W tym celu należy użyć wyraźnego elementu call to ... zainteresowani w danym okresie. Podsumowanie Komunikacja mobilna jest coraz ważniejszym elementem kampanii marketingowych. Według badania Ipsos aż 78% sklepów e-commerce i 70% sklepów stacjonarnych ...
-
Sklep internetowy w epoce Amazona. Jak to zrobić?
... przetwarzać. Natomiast, do zebrania bardzo dokładnych danych na temat zachowań klientów i automatycznego skierowania do nich działań marketingowych służą narzędzia marketing automation. Pozwalają one na wykonanie akcji na podstawie wcześniej ustalonych reguł, takich jak na przykład wysyłka maila oferującego pomoc po niedokończonym procesie ...
-
Kim są polscy użytkownicy TikTok?
... treści w aplikacji, a z drugiej tworzy idealne warunki do prowadzenia działań marketingowych. Użytkownicy nie tylko oglądają, ale też sami tworzą. To daje niespotykane w innych aplikacjach wykorzystujących wideo możliwości kreowania viralowych akcji i angażowania użytkowników do działań. Większość kampanii prowadzonych na TikTok wykorzystuje ...
-
Usługa marketingowa na gruncie przepisów o VAT
... . Ponadto Dyrektor wskazał, że obie te czynności dokonywane są odpłatnie. Płatności za świadczenie usług i dostawę towarów na rzecz uczestników organizowanych akcji promocyjnych dokonuje Kontrahent - zleceniodawca. Mamy zatem do czynienia z odpłatną dostawą towarów i świadczeniem usług. Ostatecznie organ podatkowy nie zgodził się ze ...
-
Wideorozmowy, wirtualny spacer i zdalne umowy. Sprzedaż mieszkań w czasie pandemii
... stacjonarnych biurach, zachowując przy tym wszelkie środki ostrożności. Część narzędzi marketingowych, które oferowaliśmy już wcześniej naszym klientom, okazały się ... tzw. „lockdownu” zbiegł się w czasie z przejęciem przez Cordię International większości akcji Polnordu, czego konsekwencją było porządkowanie wielu spraw wewnętrznych w firmie. ...
-
GPW: zadebiutowała spółka K2 Internet
... zostały przydzielone, natomiast z akcji oferowanych przez akcjonariuszy przydzielonych zostało 258.523 akcji. Emitent w wyniku emisji akcji serii H pozyskał środki w wysokości ... rozwiązania, których nadrzędnym celem jest realizacja konkretnych celów marketingowych lub sprzedażowych klienta. Emitent oferuje m. in. następujące usługi: planowanie ...
-
Ranking najcenniejszych marek 2013
... silna marka. Ludzie nadal uwielbiają tę markę bez względu na ceny jej akcji”. To już ósma edycja corocznego badania stanowiącego podstawę rankingu BrandZ™ ... badaniem marek, dodała: „Wycena marki oraz inne wskaźniki odzwierciedlające zwrot z inwestycji marketingowych dają marketerom silniejszy głos na zebraniach zarządu – dzięki temu rola marketingu ...
-
Strategia marki: Alternative Brand Currencies
... handel, gdzie walutą są wszelkiego rodzaju alternatywne, niepieniężne środki użyte w transakcji. W działaniach marketingowych wymiana ta dokonuje się na dwóch płaszczyznach. Z jednej ... ich koszyków. To również próba stworzenia interesujących doświadczeń, którymi uczestnicy akcji podzielą się dalej (w świecie rzeczywistym lub wirtualnym, na różnych ...